کد خبر : 1584349 | 26 دی 1397 ساعت 18:00 | 65.7K بازدید | 0 دیدگاه

شور ایرانی در آل مکتوم؛ دو ساعت تا شروع بازی

لحظه به لحظه با حواشی دیدار ایران و عراق

تا ساعاتی دیگر ملی پوشان فوتبال ایران در دیدار صدرنشینی به مصاف عراقی ها می رود. با حواشی این دیدار همراه خبرنگار "ورزش سه" از ورزشگاه آل مکتوم همراه باشید.

لحظه به لحظه با حواشی دیدار ایران و عراق

 

به گزارش "ورزش سه"، امروز و در آخرین دیدار، تیم ملی فوتبال ایران به مصاف تیم ملی عراق خواهد رفت تا تکلیف صدرنشینی در این گروه مشخص شود.

 

18:00 – ایرانی های فراوان حاضر در ورزشگاه نشان می دهد به مانند تعداد خبرنگاران و عکاسان حاضر در ورزشگاه، هواداران تیم ملی ایران غیرقابل مقایسه با حریف عراقی هستند.

17:45 – تشویق تیم ملی توسط هواداران به بیشترین حد خود رسیده و بسیاری از هواداران با طبل و سنج به تشویق تیم ملی می پردازند. به نوعی شور ایرانی را حدود دو ساعت پیش از آغاز دیدار در جاهای مختلف ورزشگاه می بینیم.

17:30 – در حالی که دو ساعت تا آغاز دیدار تیم ملی باقی مانده است هواداران ایرانی با همان اسباب همیشگی خود برای تشویق پا به ورزشگاه گذاشتند و در جاهای مختلف و به صورت گروهی به تشویق تیم ملی پرداختند.

17:15 – فن زون ورزشگاه یکی از شلوغ ترین قسمت های آن است و نفرات مختلفی به بازی و سرگرمی مشغول هستند.

17:10 – آرام آرام از صدای طبل و بوق و سنج ها به نظر می رسد هواداران تیم ملی در نزدیکی های ورزشگاه حضور دارند.

17:00 – درهای ورزشگاه از این ساعت باز شد و تماشاگران این دیدار می توانند خود را وارد ورزشگاه کنند.

 

16:45 – مسئولان حاضر در ورودی ها و کنترل کنندگان دستگاه های چک و خنثی در جایگاه های خود حضور پیدا کردند تا حدودا پانزده دقیقه دیگر درهای ورزشگاه برای تماشاگران باز شود.

 

16:30 – خبرنگاران و عکاسان و گزارشگران ایرانی تقریبا به طور کامل در مدیا سنتر ورزشگاه آل مکتوم جمع شدند. خبرنگاران عراقی و البته کشورهای دیگه نیز در تعداد بسیار پایین تر در حال جمع شدن هستند.

 

16:10 – فن زون مخصوص هواداران بالاخره آغاز به کار کرد و تماشاگرانی که برای دیدار ایران و عراق راهی ورزشگاه آل مکتوم می شوند می توانند از آن استفاده کنند. وسائل بازی، پلی استیشن، موزیک و ...

 

1373313

 

16:00 – کاملا پیداست تعداد اهالی رسانه دو کشور ایران و عراق برای این دیدار غیرقابل مقایسه است. از تعداد خبرنگاران و عکاسانی که خود را به مدیا سنتر ورزشگاه آل مکتوم می رسانند این موضوع خود را کاملا نشان می دهد.


15:35 – مسئولان برگزار کننده به دنبال این هستند تا با توجه به شلوغ بودن دیدار امروز تیم های ایران و عراق، فن زون (جایگاه مخصوص تفریح تماشاگران) را راه اندازی کنند.

 

1373299

 

15:30 – نیروهای امنیتی نیز وارد ورزشگاه شدند و تقسیم بندی لازم برای حضور آنها انجام شد و هر دسته از آنها در جاهای مخصوص به خود قرار گرفتند.

15:20 – خبرنگاران و عکاسان کشورهای دیگر نیز یکی یکی وارد ورزشگاه می شوند و به دنبال بلیت خود هستند.(خبرنگارانی که پیش از این برای حضور در هر دیدار اعلام آمادگی کرده بودند باید پس از ورود به مدیا سنتر بلیت مربوط به آن دیدار را نیز دریافت کنند.)

 

1373298

 

15:15 – پیام تصویربرداری شده کاپیتان تیم های مختلف حاضر در این بازی ها از مدیاسنتر ورزشگاه آل مکتوم پخش می شود.

15:10 – مسئولان برگزار کننده دیدار، هنوز چک نهایی دوربین ها و بلندگوها را آغاز نکردند. مراسمی که چند ساعت پیش از هر دیدار برگزار می شود.  

15:00 – آرام آرام خبرنگاران و عکاسان ایرانی خود را به ورزشگاه آل مکتوم می رسانند.

دیدگاه‌ها