کد خبر : 1584403 | 26 دی 1397 ساعت 18:39 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

طوفان آسیایی سون تنها در 51 دقیقه (عکس)

سون هیونگ مین دومین پاس گل خود را هم در اولین بازی‌اش ارسال کرد تا اینگونه به ستاره بی چون و چرای شیرها تبدیل شود.

طوفان آسیایی سون تنها در 51 دقیقه (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"،  51 دقیقه وقت برای سون هیونگ مین کافی بود تا او با دبل مقابل چین هم به ستاره کره‌ای‌ها تبدیل شود و هم رکورد تیمش را در این مسابقات بشکند. سون که در دقیقه 14 این دیدار با یک حرکت تکنیکی پنالتی اول کره را به دست آورده بود در دقیقه 51 هم یک کرنر بسیار زیبا با شدت بالا از سمت چپ ارسال کرد تا کیم مین جائه مدافع پیش کشیده شیرها اختلاف را با حریف به عدد دو برساند.

 

سون حالا در اولین حضورش با تیم ملی کره در جام ملت‌های آسیا به ستاره بی چون و چرا چشم بادامی‌ها تبدیل شده است. ستاره باشگاه تاتنهام که در ماه اخیر علاوه بر کسب عنوان طلایی ترین بازیکن آسیا، یکی از ستاره‌های باشگاهش نیز بود دو بازی ابتدایی جام ملت‌ها را به دلیل حضور در لیگ جزیره از دست داد تا شاگردان بنتو با برد حداقلی این مسابقات را به پایان برسانند.

 

کاپیتان تیم ملی کره جنوبی یک آمار بسیار جالب هم از خود به جا گذاشته است. وی در 9 بازی اخیرش برای تاتنهام و تیم ملی کره بر روی 13 گل اثر مستقیم داشته؛ به طوریکه توانسته 7 گل وارد دروازه حریفان کرده و 6 پاس گل هم برای یاران خود ارسال کند. بی شک بنتو پرتغالی می‌تواند با اتکا به ستاره‌ای مانند سون شکست 55 ساله قهرمانی در قاره کهن را برای مردم کره جنوبی بشکند.

دیدگاه‌ها