کد خبر : 1584409 | 26 دی 1397 ساعت 18:41 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

شانس فلسطین کم شد، بازگشت قرقیزها

سه امتیاز طلایی و جنگ 8 تیم در رده سوم

در جمع تیم‌هایی که شانس صعود به مرحله بعدی با حضور در جایگاه سوم را دارند، قرقیزستان با برتری مقابل فیلیپین شانس خود را افزایش داده است.

سه امتیاز طلایی و جنگ 8 تیم در رده سوم

به گزارش "ورزش سه"، بحرین به عنوان یکی از چهار تیم صعود کننده به مرحله بعدی این رقابت با کسب چهار امتیاز حضورش را قطعی کرده و جنگ برای دیگر سهمیه‌ها ادامه دارد. فلسطین با کسب دو امتیاز یکی از مدعیان صعود به عنوان تیم سوم به مرحله بعدی است اما با برتری پرگل قرقیزستان مقابل فلیپین اکنون آنها با سه امتیاز شانس بیشتری برای این مساله خواهند داشت.


ویتنام، یمن ( کمترین شانس با توجه به آوراژ گل)، لبنان و کره شمالی نیز از گروه پنجم برای خود شانس صعود قائل هستند و این در حالی است که کره شمالی با توجه به تفاضل گلی که به جا گذاشته، شرایط سختی برای این مساله خواهد داشت. عمان و ترکمنستان دیگر مدعیان صعود به مرحله بعدی با حضور در جایگاه سوم هستند و باید دید سه امتیاز طلایی به کدامیک خواهد رسید.


با حضور بحرین به عنوان گزینه قطعی صعود به مرحله بعدی، اکنون فلسطین با دو امتیاز، قرقیزستان با سه امتیاز جزو برترین شانس‌ها هستند و باید دید از بین عمان، کره شمالی، ویتنام، یمن، لبنان، ترکمنستان کدامیک قادر به دستیابی به این مهم است تا حضورش در ادامه مسابقات جام ملت‌ها را تداوم بخشد.

 

دیدگاه‌ها