کد خبر : 1584414 | 26 دی 1397 ساعت 18:50 | 43.4K بازدید | 0 دیدگاه

انتظار شجاعی برای حضور در هفتمین تورنمنت مهم !

کی‌روش کاپیتان اول را از خودش دور می کند؟

مسعود شجاعی و دو گلر تیم ملی تنها بازیکنان لیست 23 نفره تیم ملی هستند که هنوز شانس بازی پیدا نکرده اند.

کی‌روش کاپیتان اول را از خودش دور می کند؟

به گزارش "ورزش سه"، ترکیب های متفاوت و البته غیرمنتظره کی روش در دو دیدار اخیر تیم ملی و همینطور دیدار برار عراق که حالا همه در مورد آن از تصمیم کی روش مطلع شده اند، سبب شده تا فرصت بازی برای بیشتر بازیکنان تیم ملی فراهم شود و حالا وقتی دیدار برابر عراق آغاز شود، فقط سه بازیکن خواهند بود که هنوز در جام ملت های آسیا وارد زمین نشده اند.


امیرعابدزاده و پیام نیازمند دو دروزاه بان ذخیره تیم ملی هستند که پشت خط بیرانوند هستند و بعید به نظر می رسد در صورت عدم مصدومیت و محرومیت بیرانوند، فرصتی به آنها برسد.


اگر از دو گلر ذخیره تیم ملی گذر کنیم، فقط مسعود شجاعی باقی می ماند که هنوز با تصمیم کی روش روی نیمکت و نزدیک به سرمربی پرتغالی تیم ملی باقی مانده؛ جالب اینکه مسعود که کاپیتان اول تیم ملی به شمار می رود، همواره در کنفرانس های خبری در کنار کی روش حضور دارد و این احتمال وجود دارد که در دیدار برابر عراق و نیمه دوم این دیدار در نهایت طلسم حضور مسعود که هفتمین تورنمنت مهم دوران حرفه ای او را رقم خواهد زد، بشکند.


شجاعی پیش تر در سه جام جهانی حضور داشته و در جام ملت های آسیا 2007، 2011 و 2015 بخشی از تیم بوده و حالا در انتظار تجربه کردن هفتمین تورنمنت مهم دوران ورزشی خود است؛ اتفاقی که برای بازیکنان معدودی رقم می خورد.

دیدگاه‌ها