کد خبر : 1584439 | 26 دی 1397 ساعت 20:19 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

درگیرانه و خشن؛ جنگ بزرگ ایران و عراق

تلاش دو تیم عراق و ایران در نیمه اول با نمایش فیزیکی و درگیرانه دو تیم همراه بود تا روشن ایرماتف کار سختی در 45 دقیقه اول داشته باشد.

درگیرانه و خشن؛ جنگ بزرگ ایران و عراق

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان دو تیم برای سرگروهی در گروه چهارم جام ملت‌های آسیا با انگیزه بالایی برابر یکدیگر قرار گرفتند و این مساله باعث شد تا نمایش فیزیکی و درگیرانه‌ای در نیمه اول بین آنها شکل گیرد.

 

داور ازبکستانی این بازی البته در دو صحنه تصمیم پر ابهامی را اتخاذ کرد. اولین بار سرنگون شدن امید ابراهیمی در محوطه جریمه که با اعتقاد کاپیتان امروز تیم ملی مبنی بر شارژ مدافع حریف همراه بود که ایرماتف اعلام کرد بازی ادامه یابد. در دیگر صحنه مشکوک نیز شوت سردار آزمون با برخورد به دست مدافع عراقی برگشت داده شد و در شرایطی که داور ازبکستانی نزدیک به صحنه بود، اعتقادی به خطای هند و پنالتی نداشت.

 

در دیگر صحنه‌های مربوط به این بازی نیز بازیکنان دو تیم بارها با خطاهای خشن خود در میانه میدان یکدیگر را متوقف کردند که با درگیری لفظی دو طرف نیز همراه شد. در نهایت اما تلاش بازیکنان دو تیم در نیمه اول در شرایطی که برتری در موقعیت سازی به سود بازیکنان ایران می‌چربید با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

دیدگاه‌ها