کد خبر : 1584444 | 26 دی 1397 ساعت 20:27 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت پنهان ستاره های جزیره در جام ملت ها؛

جهانبخش نمی‌خواهد از سون عقب بماند (عکس)

سون هیونگ مین در اولین بازی اش برای تیم ملی کره جنوبی یک پنالتی گرفت و یک پاس گل داد و حالا علیرضا جهانبخش هم می خواهد در اولین بازی اش نمایشی این چنینی را نشان دهد.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش سرانجام تصمیم گرفت از علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی تیم ملی استفاده کند. جهانبخش پس از این که دو بازی را از دست داد، در مقابل عراق به میدان رفت و در نیمه نخست نیز نمایش قابل قبولی را ارائه کرد. او حتی یک بار فرصت گلزنی را هم داشت اما ضربه اش از داخل محوطه جریمه به بالای دروازه زده شد.

 

جهانبخش نیمه اول بازی با عراق را در حالی سپری کرد که باتوجه به دو بازی نیمکت نشینی، انگیزه بسیار زیادی برای درخشش در این مسابقه داشت و تلاش زیادی انجام داد. علاوه بر این، درخشش سون هیونگ مین در اولین بازی اش در جام ملت های آسیا 2019 سبب شده تا ستاره تیم برایتون آلبیون نیز از انگیزه مضاعفی برای تاثیر در پیروزی تیم ملی برخوردار شود.

 

سون هیونگ مین در بازی با چین یک پنالتی گرفت و یک پاس گل هم داد تا بازگشت فوق العاده ای به تیم ملی داشته باشد و حالا نوبت علیرضا جهانبخش است که توانایی هایش را نشان داد و خود را به عنوان فوق ستاره فوتبال آسیا معرفی کند.

 

دیدگاه‌ها