کد خبر : 1584461 | 26 دی 1397 ساعت 21:42 | 80.3K بازدید | 0 دیدگاه

سه پنالتی مشکوک به درستی گرفته نشد؛

مظفری زاده: داور می توانست سامان را اخراج کند

سعید مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال ایران در مورد عملکرد روشن ایرماتوف در دیدار حساس و فیزیکی ایران و عراق صحبت کرده است.

مظفری زاده: داور می توانست سامان را اخراج کند

به گزارش "ورزش سه"، روشن ایرماتوف قاضی یکی از سخت ترین دیدارهای جام ملت های آسیا تاکنون بود؛ دیداری که داور ازبکستانی کار آسانی برای قضاوتش نداشت و طی بازی هر دو مربی به عملکرد او اعتراض داشتند.

حالا سعید مظفری زاده کارشناس داوری به نقد عملکرد این داور با تجربه پرداخته و بر تصمیم های او صحه گذاشته است؛ البته مظفری زاده معتقد است داور مسابقه می توانسته سامان قدوس را در نیمه اول اخراج کند.

 

دقیقه 26: امید ابراهیمی تعادل خود را در محوطه جریمه از دست داد، که ایرماتوف به درستی دستور به ادامه بازی داد و اعتراض کاپیتان ما بی مورد بود.
دقیقه 33: حرکت خطرناک امجد بر روی وحید امیری علیرغم عدم برخورد مطابق قانون با کارت زرد جریمه شد.
دقیقه 39: حرکت سامان قدوس می توانست یک کارت قرمز برای او به همراه داشته باشد که ایرماتوف به یک کارت زرد اکتفا کرد ولی بار دیگر این حرکت این زنگ خطر را برای ما به صدا درآورد که بازی احساسی و حرکت های بی منطق می تواند برای ما در مراحل بعدی دردسرساز شود.
دقیقه 45: ضربه سردار آزمون در محوطه جریمه بعداز برخورد به پای بازیکن عراقی به دست های او برخورد کرد که تصمیم داور برای ادامه بازی درست بود.
دقیقه 49: بار دیگر ضربه بازیکن ما در شلوغی محوطه جریمه و از فاصله ای کم با دست مدافع عراق برخورد کرد که باز هم در این شرایط داور نمی توانست پنالتی بگیرد و تصمیمش برای ادامه بازی درست بود.

دیدگاه‌ها