کد خبر : 1584468 | 26 دی 1397 ساعت 22:10 | 57.4K بازدید | 0 دیدگاه

گلزن خاطره ساز دوباره به قطبی می پیوندد؟

بازیکن سال های نه چندان دور پرسپولیس در نزدیکی نیمکت تیم فولاد قرار دارد.

گلزن خاطره ساز دوباره به قطبی می پیوندد؟

به گزارش "ورزش سه"، افشین قطبی از زمان حضور در تیم فولاد به عنوان سرمربی، در دو مرحله کادر فنی این تیم را تغییر داده است.

 

در مرحله اول، روبرت پاندورا و ایلی استن از جمع مربیان فولاد کنار رفتند و دو دستیار با نظر و درخواست مستقیم قطبی راهی اهواز شدند.

در دومین مرحله هم نظر سرمربی فولاد این بود که عزیز فریسات و موسی سواری از کادر فولاد خارج شوند. پس از جدایی این دو مربی، هنوز کسی رسما جایگزین نشده است؛ اما ایمان مبعلی به احتمال فراوان یکی از جاهای خالی را پر خواهد کرد. دومین جای خالی هم احتمالا نصیب یکی از شاگردان سابق قطبی در فوتبال ایران می شود.

 

سپهر حیدری، مدافع سال های نه چندان دور پرسپولیس که در دوره مربیگری افشین قطبی برای این تیم گل دراماتیک قهرمانی را به ثمر رساند، نزدیک ترین گزینه به حضور در نیمکت تیم فولاد است. البته پیش از این هم از محسن خلیلی به عنوان دیگر نامزد دستیاری قطبی در فولاد نام برده می شد اما به نظر می رسد حیدری به مراتب شانس بیشتری برای مربیگری در فولاد دارد.

 

سپهر حیدری در جزیره کیش هم دیداری صمیمی با مربیان تیم فولاد داشت. اردوی نیم فصل فولادی ها چند روزی است که از کیش برپا شده و تا دوم بهمن ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها