کد خبر : 1584470 | 26 دی 1397 ساعت 22:04 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی بارسلونا به احتمال جذب دی یونگ

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، در مورد احتمال انتقال فرانکی دی یونگ به این تیم صحبت کرد.

واکنش سرمربی بارسلونا به احتمال جذب دی یونگ

به گزارش "ورزش سه"، اخباری در مورد احتمال یک گزینه ذخیره برای لوییس سوارز در خط حمله بارسلونا و همچنین فرانکی دی یونگ، ستاره جوان هلندی به این تیم شنیده شده است اما والورده واکنشی مبهم به احتمال فعالیت بارسا در بازار زمستانی داشت.

 

والورده گفت: "ممکن است آینده دی یونگ در پاری سن ژرمن یا هر تیم دیگری رقم بخورد و من در این رابطه تعیین کننده نیستم. دی یانگ بازیکنی بزرگ است و در نهایت مقصد او مشخص خواهد شد اما حال حاضر او برای آژاکس بازی می کند و ما علاقه نداریم درباره بازیکنانی که برای تیم های دیگر بازی می کنند صحبت کنیم.

 

1368148

 

من به هیچ بازیکنانی صحبت نکرده ام و هیچ کس از طرف من حرف نمی زند. ما علاقه داریم ترکیب فعلی خود را تقویت کنیم و اگر این اتفاق رخ دهد تیم تقویت شده وگرنه اینگونه نمی شود، اما ما باید در مورد بازیکنانی که در حال حاضر اینجا هستند نگران باشیم."

 

والورده در مورد احتمال تقویت خط حمله تیمش نیز گفت: "ما لوییس سوارز را در اختیار داریم و بازیکنان دیگری نیز هستند که می توانند در پست او بازی کنند و لازم نیست حتما به آنها برچسب مهاجم کلاسیک زده شود اما اگر باز هم نیاز به تقویت این پست داشتیم، خرید یک گزینه جدید را امتحان خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها