کد خبر : 1584474 | 26 دی 1397 ساعت 22:11 | 43.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاتانچ: داور می‌توانست ایران را 10 نفره کند

سرمربی تیم ملی عراق می‌گوید تیمش مقابل یکی از قدرت‌های برتر جام بازی خوبی ارائه داده توانایی مقابله با هر تیمی را دارد.

کاتانچ: داور می‌توانست ایران را 10 نفره کند

به گزارش "ورزش‌سه"،  سرکو کاتانچ سرمربی تیم ملی عراق بعد از کسب تساوی مقابل ایران به خبرنگاران گفت: باید واقع بینانه بگویم ایران در نیمه اول بهتر از ما بود. اما سپس در نیمه دوم ما بهتر از آنها بودیم. شاید نتیجه صفر صفر عادلانه بود.


سرمربی تیم ملی عراق در ادامه در پاسخ به این سوال که شما در مرحله بعد دوست دارید با کدام تیم بازی کنید. چون احتمال دارد با قطر و عربستان رقابت دهید پاسخ داد: قبلا هم گفتم برای ما فرقی نمی کند با چه تیمی بازی می کنیم. فردا پس فردا مشخص می شود حریف بعدی ما چه کسی خواهد بود. اگر شما می خواهید برنده باشید نباید فرقی کند با کدام تیم بازی دارید.

 


کاتانچ اظهار داشت: در بازی امروز دیدیم مقابل بازیکنان قدرتمند و فیزیکی ایرانی چه بازی خوبی انجام دادیم. پس می توانیم بهتر باشیم. برای من فرقی نمی کند با قطر بازی می کنیم یا عربستان.

 

وی در خصوص احتمال موفقیت تیمش در ادامه افزود: قبلا هم گفتم باید بازی به بازی پیش برویم. دیروز هم گفتم هر بازی که روبروی عراق است مهم ترین بازی است. هر دیداری می تواند متفاوت ترین بازی با متفاوت ترین داوری و بازیکنان باشد.


سرمربی تیم ملی فوتبال عراق درباره اینکه درخصوص داوری بازی امروز چه نظری دارید. چون معتقد بودید در نیمه اول باید بازیکن ایران اخراج می شد تصریح کرد: ممکن بود او را اخراج می کرد. گاهی اوقات تصمیمات با هم فرق می کند. گاهی تصمیمات تغییر می کند. به هر حال تصمیمات به سادگی گرفته نمی شود.

 

وی در ادامه اظهار داشت: من از عملکرد بازیکنانم خیلی راضی ام. نیمه اول را بد بازی کردیم اما در نیمه دوم با اهمیت بالایمان بازی بهتری انجام دادیم. رفته رفته رشد می کنیم. هرچه زمان می گذرد بهتر می شویم. دروازه بان تیم هم خوب بود. ما گل نخوردیم. به نظرم می توانیم پیشرفتمان را ادامه دهیم. باید خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم.


کاتانچ درباره صحبت های خود در بین دونیمه که سبب شد عراق بهتر از نیمه اول شود تصریح کرد: صحبت هایی که در این بازی کردیم این بود که ایرانی ها از لحاظ فیزیکی قوی هستند و با پاس های بلند می خواهند نبردهای هوایی را پیروز شوند. این اتفاق در نیمه اول افتاد. در نیمه دوم ما بازی را خیلی خوب بازی کردیم و من به بازیکنان گفتم می توانیم بهتر شویم. بشار رسن را وارد کردم تا پشت سر مهاجمان بایستد تا فشار را بیشتر کنیم.


سرمربی تیم ملی عراق درباره حضور علی جاسم افزود: او بازیکنی مانند بازیکنان دیگر است که می تواند در بازیهای بعدی به ما کمک کند چون ما بازیکن مصدوم نداریم.

دیدگاه‌ها