کد خبر : 1584483 | 26 دی 1397 ساعت 22:20 | 273.1K بازدید | 0 دیدگاه

کارلوس کارگردان حذف احتمالی شاگردان کاتانچ؛

انتقام به سبک کی‌روش؛ عراق در سمت ترسناک جدول!

عراق با مساوی برابر ایران کار سختی در مرحله بعدی مسابقات خواهد داشت و احتمال حذف این تیم بسیار زیاد است.

انتقام به سبک کی‌روش؛ عراق در سمت ترسناک جدول!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در دیدار با عراق نمایش متفاوت از دیدارهای قبلی داشت و نتوانست حریف خود را با اقتدار شکست دهد؛ در شرایطی که بسیاری انتظار دیدار انتقامی ایران با این تیم را داشتند اما کی روش با تغییر سیستم تیم ملی و حضور 2 هافبک دفاعی، تصمیم گرفت تا صدرنشینی را حفظ کند و مصالح تیم ملی را برای یک دیدار انتقامی در معرض ریسک قرار نداد.


تیم ملی در جریان دیدار با عراق هر چند نمایش دلچسبی نداشت اما در طول 90 دقیقه در شرایطی که تنها یک مساوی نیاز داشت، فقط یک موقعیت به حریف خود داد و کنترل بازی را کاملا بر عهده داشت؛ کی روش همچنین با دو تعویض به موقع و حضور ترابی و طارمی توانست تیم ملی عراق را در دقایق پایانی در زمین خود نگه دارد تا عراقی ها با همه توان حمله نکنند و ترس از ضد حملات ایران، عراق را وادار کرد تا به مساوی قناعت کند.

 

 

انتقام به سبک کارلوس

 

عراق حالا راهی مرحله حذفی شده و در اولین دیدار مرحله بعدی مسابقات به مصاف برنده دیدار دو تیم آماده و قدرتمند قطر و عربستان خواهد رفت و در صورتیکه بتواند از این مرحله صعود کند در مرحله بعدی احتمالا به مصاف کره جنوبی خواهد رفت تا یک مسیر کاملا ترسناک پیش روی این تیم باشد.


عراقی ها حالا بعد از رویارویی با ایران آماده رویارویی با یکی از دو تیم مدعی جام می شوند و در صورت کسب دو برد، به مرحله نیمه نهایی خواهند رفت تا احتمالا برابر استرالیا یا ازبکستان قرار بگیرند؛ اتفاقاتی که می تواند قرعه ای فوق العاده سخت برای عراقی ایجاد کند که در دوره قبلی جزو 4 تیم بود.

 

 


دوم شدن عراق اگر همراه با اتفاقات عجیب فوتبالی نباشد، به معنی حذفی قطعی شاگردان کاتانچ خواهد بود. هر چند انتظارات زیادی از کارلوس کی روش برای این دیدار وجود داشت اما حالا تیم ملی ضمن کسب عنوان صدرنشینی و حضور در سمت متعادل جدول، عراق را در آستانه حذف شدن قرار داده است تا به این شکل از حریف خود انتقام بگیرد.

دیدگاه‌ها