کد خبر : 1584484 | 26 دی 1397 ساعت 22:22 | 58.2K بازدید | 0 دیدگاه

جهانبخش: عراق برای فوتبال نیامده بود

علیرضا جهانبخش می گوید پس از دو ماه و نیم در یک بازی رسمی بازی کرد و تلاش کرد مثمرثمر باشد.

جهانبخش: عراق برای فوتبال نیامده بود

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش در بین خبرنگاران درباره بازی با عراق گفت: خب قطعا می دانستیم بازی بازی سختی است چون قبلا تجربه بازی در مقابل عراق را داشتیم ولی امروز آن ها برای بازی نیامده بودند و بیشتر جنگ روانی بود تا فوتبال ما را خراب کنند. اما ما هدفمان چیز دیگری بود اما عراق نسبت به آن عکس العملی که داشتند غیر فوتبالی بود و شرایطی نبود که بخواهیم فوتبال بازی کنیم اما مهم این بود که صدر جدول بازی را تمام کنیم و خداراشکر یک امتیاز گرفتیم که حقمان این بود سه امتیاز بگیریم و اگر آن طور که پیش بینی کرده بودیم می توانستیم حتی با 9 امتیاز در صدر جدول باشیم اما همین که در صدر جدول بودیم، خوب بود. انشالله در مراحل بعدی به قرعه خوبی بخوریم.

 

وی افزود: اولین بازی که بازی کردم پس از 2 ماه و نیم خیلی تلاش کردم که برگردم اما خب قرعه ای به من خورد که بازی سختی از لحاظ فوتبالی و فیزیکی بود. ممنون از کادرفنی که من اعتماد کرد و انشالله در بازی های بعد بتوانم بیشتر کمک کنم.

 

جهانبخش درباره داوری هم تصریح کرد: داوری اوکی بود، چند صحنه 50-50 را به نفع آن ها سوت زد اما در مجموع فکر میکنم مشکل خاصی در داوری نبود.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا دلیل تعویضش مصدومیت بود هم گفت: نه تعویض فنی بود و مشکلی نیست و خواستند از بچه های دیگر استفاده کنند.

 

دیدگاه‌ها