کد خبر : 1584495 | 26 دی 1397 ساعت 22:55 | 52.5K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس 1 - 0 میلان؛ فتح سوپرکاپ با درخشش رونالدو

یوونتوس موفق شد در سوپرکاپ ایتالیا با یک گل میلان را مغلوب کند.

یوونتوس 1 - 0 میلان؛ فتح سوپرکاپ با درخشش رونالدو


به گزارش "ورزش سه"، اگرچه میلان در برخی مقاطع بازی شانس های خوبی روی دروازه یوونتوس ایجاد کرد، اما بیانکونری با تک گل نیمه دوم کریستیانو رونالدو به برتری رسیده و در جده عربستان، فاتح سوپرکاپ ایتالیا شد.

 

یوونتوس در همان دقیق سوم می توانست روی حرکت و ضربه داگلاس کاستا از گوشه محوطه به گل برسد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در ادامه باز هم یوونتوس حملاتی را روی دروازه روسونری ترتیب داد و در دقیقه 16 و روی همکاری کانسلو و کاستا فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه مدافع پرتغالی راهی به دروازه نیافت.

 

در دقیقه 24 کاستیخو از پشت محوطه و فاصله ای دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او از بالای دروازه شزنی به بیرون رفت.

 

در ادامه جریان بازی آرام شد و هیچیک از دو تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر خلق کنند. یوونتوس در اواخر نیمه نخست آهنگی هجومی به خود گرفت ضربه والی و تماشایی رونالدو در دقیقه 42 که با اختلاف کمی از بالای دروازه میلان به بیرون رفت.

 

در لحظات پایانی نیمه نخست، ضربه زیبای چالهان اوغلو با واکنش تماشایی شزنی همراه شد و دو تیم در نیمه نخست به تساوی بدون گل رضایت دادند.

 

با شروع نیمه دوم میلان صاحب بهترین فرصت برای زدن گل برتری شد اما ضربه دیدنی کوترونه به دیرک دروازه یوونتوس برخورد کرد و فرصت خوب روسونری از دست رفت.

 

در ادامه رونالدو از سمت چپ وارد محوطه شده و با ضربه ای محکم دروازه میلان را تهدید کرد اما دوناروما با واکنشی مناسب توپ را دور کرد.

 

1373442

 

1373444

 

اما در دقیقه 61 یوونتوس به گل اول رسید. ارسال زیبای پیانیچ در پشت مدافعان با ضربه سر رونالدو و اشتباه دوناروما همراه شد تا بیانکونری از حریف خود پیش افتد.

 

در ادامه یوونتوس یک بار دیگر هم به گل رسید اما این گل به درستی آفساید اعلام شد. در دقیقه 74 فرانک کسیه با یک تکل خشن امره جان را مورد هدف قرار داده و مستقیما با کارت قرمز مواجه شد تا کار میلان دشوارتر شود.

 

در دقیقه 78 ارسال ساندرو به شکل اتفاقی در حال وارد شدن به دروازه میلان بود اما دوناروما دروازه تیمش را نجات داد.

 

در ادامه جریان بازی آرام شد و میلان توانی برای خلق موقعیت نداشت. در لحظات پایانی دوناروما ضربه رونالدو را جمع کرد تا یوونتوس با همان یک گل میلان را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها