کد خبر : 1584511 | 26 دی 1397 ساعت 23:43 | 48.3K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: رونالدو را برای چنین گل هایی خریدیم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از پیروزی 1-0 تیمش مقابل میلان در سوپرکاپ ایتالیا، کریس رونالدو، ستاره پرتغالی تیمش را تحسین کرد.

آلگری: رونالدو را برای چنین گل هایی خریدیم

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که میلانی ها با اخراج فرانک کسیه، 10 نفره شدند، این یوونتوس بود که با تک گل رونالدو به پیروزی رسید و فاتح سوپرکاپ ایتالیا شد؛ دیداری که در شهر جده عربستان برگزار شد.

آلگری در پایان بازی گفت:" بازی جذابی بود، با موقعیت های متعدد. ما مقابل تیم خوبی قرار گرفتیم که برای ما مشکل ساز شد، اما بعد از کارت قرمز، ما می توانستیم بهتر کار کنیم و به گل دوم برسیم. هوا خیلی گرم و خسته کننده بود اما ما شایسته بردن جام به خانه هستیم.

رونالدو؟ ما او را خریدیم زیرا او سرنوشت ساز است و گل های مهمی می زند. البته همه تیم، نمایش خوبی ارائه دادند.

 

 

1373442

 

ضدحملات زیادی در بازی اتفاق افتاد و ما باید حرکاتی بیشتری مانند آنچه روی گل مردود اعلام شده پائولو دیبالا داشتیم، انجام می دادیم. در عوض، ما تلاش کردیم تا توپ را در زمین سریع تر به گردش دربیاوریم و اجازه دادیم میلان چند ضدحمله بزند و ما مجبور به بازگشت سریع به عقب زمین شدیم.

میلان خوب بازی کرد و ما در پاسکاری های مان اشتباهات زیادی داشتیم. یک ساعت اول خوب بود اما میلان، شور و اشتیاق زیادی داشت و ما موقعیت هایی داشتیم که می توانستیم بازی را 2-0 کنیم اما روی ضربات آخر کمی عجول بودیم."

دیدگاه‌ها