کد خبر : 1584576 | 27 دی 1397 ساعت 11:40 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

مسئولان باید عذرخواهی کنند و استعفا دهند

افشاگری از اتفاقات پشت پرده فوتبال سوریه

کارشناس فوتبال سوریه از اتفاقات عجیب در اردوی تیم ملی این کشور قبل از جام ملت ها پرده برداشت.

افشاگری از اتفاقات پشت پرده فوتبال سوریه

به گزارش "ورزش سه"، در پی حذف سوریه از جام ملت های آسیا با یک تساوی مقابل فلسطین و 2 شکست برابر اردن و استرالیا "ماهر سید" کارشناس فوتبال سوریه به شدت مسئولان فدراسیون این کشور را متهم کرد.


این کارشناس سوری در صحبت های خود گفت: قطعا فدراسیون ضعف های بزرگی داشته که این نتیجه افتضاح برای تیم ملی رقم خورده است. قبل از جام ملت ها هیچ بازی تدارکاتی مناسبی نداشتیم. دلیلش این هم بود که طوری با سرمربی خارجی قرارداد بسته بودند که چه در بازی های رسمی و چه دوستانه شکست می خورد، از قراردادش کسر می شد. مثلا قرار بود با ایران بازی دوستانه برگزار شود که با درخواست اشتانگه لغو شد.


وی در ادامه با ارائه یک درخواست جنجالی افزود: فدراسیون باید عذرخواهی کند و این عذرخواهی هم فقط از سوی مسئولان با استعفا مورد قبول مردم است.


ماهر سید همچنین به اتفاقات عجیب و شائبه خیانت در تیم ملی سوریه دامن زد و گفت: قبل از شروع تورنمنت بازیکنان درخواست دادند سرمربی قبلی که مقدماتی جام ملت ها را با آن گذرانده بودیم، برکنار شود و یک مربی خارجی روی کار بیاید. اشتانگه هم سابقه کار در این منطقه را داشت و ناکام هم بود. آنها همچنین فشار آوردند و دسیسه چیدند تا فراز خطیب، بازیکن باتجربه تیم را خط بزنند و بهانه آوردند که به بازیکنان جوانتر احتیاج داریم.


این کارشناس سوری در پایان افزود: دست کم گرفتن حریفان باعث حذف سوریه شد. در ابتدای مسابقات گفتند برای قهرمانی به مسابقات می رویم؛ اما خیلی زود حذف شدند. حالا هم ما درخواست معذرت خواهی از سوی بازیکنان و استعفا از سوی کادر فدراسیون داریم.

 

دیدگاه‌ها