کد خبر : 1584592 | 27 دی 1397 ساعت 12:16 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

علی بیرو چشم بسته به دنبال کلین شیت

علیرضا بیرانوند گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی ایران، در بازی با عراق نیز عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و یک کلین شیت دیگر را هم ثبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در حالی مقابل عراق به تساوی رسید که در نیمه دوم سبزپوشان عراقی حملات جسته گریخته و البته خطرناکی را روی دروازه ایران انجام دادند. آن ها سعی می‌کردند با شوت های پشت محوطه جریمه دروازه ایران را تهدید کنند یا این که با سانتر موقعیت را برای مهند علی و دیگر مهاجمان به وجود بیاورند.

 

اما در هر دو مورد، پشت خط دفاعی تیم ملی ایران علیرضا بیرانوند با عملکردی مطمئن قرارداشت که اجازه نمی‌داد رقبا دروازه اش را باز کنند. او در یک صحنه واکنش فوق العاده ای را از خود نشان داد و با سیوی دیدنی مانع از گلزنی عراقی ها شد. خروج های بیرانوند همچون همیشه با اطمینان بودند و شروع مجددهایش نیاز به حملات تیم کمک می‌کردند.

 

 

او که در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ از ۱۰ بازی تیم ملی در ۹ تا کلین شیت کرد، حالا در مرحله گروهی نیز دروازه تیم ملی را بسته نگه داشته و امیدوار است بتواند در مرحله حذفی نیز درخشان ظاهر شود. بیرانوند حالا در لباس دروازه بانی، یکی از مهره های مهم تیم ملی به حساب می‌آید و کارلوس کی‌روش در مراحل بعدی به درخشش او دل بسته است.

 

تیم ملی ایران به جز سال های درخشان ابتدایی، معمولا نتوانسته در مراحل حذفی آمار خوب دفاعی را ادامه دهد. به طور مثال ۴ سال قبل ایران با سه کلین شیت به مرحله حذفی رسید اما در یک بازی از عراق سه گل خورد ولی این بار به نظر می‌رسد شاگردان کارلوس کی‌روش به واسطه حضور درخشان علیرضا بیرانوند قصد طلسم شکنی دارند.

 

 

دیدگاه‌ها