کد خبر : 1584620 | 27 دی 1397 ساعت 13:13 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

پتی: اوزیل تسلیم شده و به دنبال بازنشستگی است

امانوئل پتی، ستاره سابق آرسنال معتقد است که مسوت اوزیل انگیزه اش را از دست داده ، تسلیم شده و در انتظار بازنشستگی است.

پتی: اوزیل تسلیم شده و به دنبال بازنشستگی است

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه کمتر از یک سال از تمدید قرارداد اوزیل با آرسنال می‌گذرد ولی ستاره آلمانی به درهای خروج باشگاه نزدیک شده است.او در تیم اونای امری چندان جایی برای خود پیدا نکرده و جنگندگی از خود نشان نداده است. از همین رو، امانوئل پتی معتقد است که ستاره سابق رئال مادرید از حالا به فکر بازنشستگی است.

 

 

1360936

 

 

او گفت:" فکر می‌کنم اوزیل انگیزه اش را از دست داده است. طوری به نظر می‌رسد که انگار منتظر بازنشسته شدن باشد. خیلی پیش می‌آید که بازیکنی انگیزه اش را از دست بدهد. ما ربات نیستیم. گاهی وارد فصل جدید می‌شوید و شرایط دیگر مثل گذشته نیست. بازی کردن در یک سطح کار بسیار دشواری است. اگر پول زیادی دریافت کنید، جام‌های زیادی به دست آورده باشید و در زندگی خصوصی تان دچار مشکل شده باشید این روند طبیعی است.

 

البته من نمی‌دانم در زندگی اوزیل چه خبر است ولی از رفتارش در زمین مشخص است که اوضاع چندان خوب نیست. باعث تاسف است و امیدوارم او اقدامی برای حل شرایط کند، نه فقط برای خودش بلکه برای باشگاه. او زیبا بازی می‌کند ولی باید محبت دریافت کند. دو هفته تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده است. فکر نمی‌کنم اوزیل از آرسنال جدا شود. کجا برود؟ چین؟ واقعا دوست دارید ببینید اوزیل در چین فوتبالش را تمام می‌کند؟ البته من موضعی علیه چین ندارم ولی برای بازیکنی مثل اوزیل، این اتفاقات نباید رخ دهد."

 

دیدگاه‌ها