کد خبر : 1584637 | 27 دی 1397 ساعت 16:00 | 62.6K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو و سلفی با جیمی جامپ عربستانی (عکس)

شب گذشته کریستیانو رونالدو کانون توجهات در ورزشگاه جده محسوب می شد و 61 هزار هوادار حاضر در ورزشگاه شاهد هنرنمایی او با پیراهن یوونتوس بودند.

بهگزارش "ورزش سه"، کریستیانو امید اول یوونتوس در سوپرکاپ ایتالیا برابر میلان محسوب می شد و مثل همیشه در فینال ها خوش درخشید و با تک گل خود باعث قهرمانی تیمش شد. این اولین جام رونالدو با پیراهن یوونتوس بود و سال 2019 را به بهترین شکل ممکن آغاز کرد.

او که در اولین بازی یووه در سال جدید میلادی برابر بولونیا در جام حذفی غایب بود، شب گذشته ستاره بیانکونری برابر میلان بود و یووه را به سمت اولین جام فصل هدایت کرد.

 

نکته جالب این بازی که در جده عربستان برگزار می شد، حضور یک جیمی جامپ هوادار رونالدو در زمین، پیش از شروع بازی بود. او با گذر از سد نیروهای امنیتی خود را به رونالدویی رساند که در حال گرم کردن خودش بود. پیانیچ، کانسلو و کیه لینی نیز در کنار او بودند اما هدف جیمی جاپ فقط نزدیک شدن به رونالدو و سلفی گرفتن با وی بود و در نهایت نیز به مقصود خود رسید. جیمی جامپ عربستانی پس از سلفی گرفتن با رونالدو توسط نیروهای امنیتی از زمین بازی خارج شد.

این اولین بار نیست که رونالدو با چنین صحنه هایی روبرو می شود. فوق ستاره پرتغالی همواره از جیمی جامپ ها به گرمی استقبال کرده است.

 

 

1373662

دیدگاه‌ها