کد خبر : 1584666 | 27 دی 1397 ساعت 17:23 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

کارون اروند 0 مس رفسنجان 1

لیگ یک/ شکار سه امتیازی رفسنجان از کارون

تیم مس رفسنجان موفق شد دومین برد پیاپی خود را در نیم فصل دوم با برتری در کارون جشن بگیرد.

لیگ یک/ شکار سه امتیازی رفسنجان از کارون

به گزارش "ورزش سه"، یاسر درویشی موفق شد در دقیقه 50 با گل خود مس را به سه امتیاز ارزشمند در خرمشهر برساند و حریف را قعرنشین جدید لیگ معرفی کند.


مس رفسنجان در این بازی خارج از خانه با ترکیب: نیما علیپور، محسن ورزکار، محمد خان احمدی، امین مشایخ، سلمان بحرانی، حمید طاهری فر، محمد حسین مهرآزما، حسین علیپور، یاسر درویشی، حامد حیدری و اکبر صغیری به میدان رفت و در سمت مقابل نیز هومن افاضلی، سرمربی کارون اروند خرمشهر ترکیب اصلی تیمش را با حضور میکائیل ایمن تراج، محسن بنگر، آرام عباسی، حسن مهدلویی، علی هزامی، امین رضایی، سعید حیدری،  یاسر وکیلی، علی پورمحمد،  محمد اوسانی و احسان پیر هادی به مصاف حریف فرستاد.


افاضلی که امیدوار بود با خریدهای جدید خود بعد از توقف ارزشمند سرخپوشان پاکدشت در هفته گذشته، اینبار موفق به کسب سه امتیاز از حریف شود، در نهایت نتوانست به خواسته خود دست یابد و با شکست به کار پایان داد و اکنون با 14 امتیاز در قعر جدول امیدوار به روزهای آینده است.


میشو، سرمربی کروات رفسنجانی‌ها که در بازگشت به مس موفق شده بود هفته گذشته برد ارزشمندی را مقابل قشقایی به نام تیم خود کند، اینبار هم یک پیروزی بزرگ را در اروند به همراه شاگردانش جشن گرفت تا شرایط نارنجی‌پوشان در جدول را سر و سامان بخشد. آنها اکنون با 17 امتیاز جایگاه یازدهم جدول را از آن خود کرده‌اند.

دیدگاه‌ها