کد خبر : 1584738 | 28 دی 1397 ساعت 08:37 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیتزی: اکنون فقط باید به ژاپن فکر کنیم

خوزه آنتونیو پیتزی درحالی که از شکست در برابر قطرناراحت به نظر می رسید اعتقاد دارد الان زمان آن نیست که به این شکست فکر کنند و در حال حاضر باید تمام توجه خود را معطوف به دیدار مقابل ژاپن در مرحله حذفی کنند.

پیتزی: اکنون فقط باید به ژاپن فکر کنیم 

به گزارش "ورزش سه"، خوزه آنتونیو پیتزی بعد از قبول شکست در مصاف با تیم ملی قطر در یک دیدار بسیار حساس  در نشست مطبوعاتی پس از این دیدار شرکت کرد و  گفت: « این دیدار از هر لحاظ برای هر دو تیم   بسیار سخت و پیچیده بود.  ما دراین بازی صرفا برای برد به میدان رفتیم اما نتیجه بازی بر خلاف اراده ما رقم خورد و ما شکست تلخی را  خوردیم .»


وی درادامه افزود:« در نیمه اول ما صاحب توپ و میدان بودیم و کنترل بازی در اختیار ما بود اما در ادامه بر روی یک اشتباه فردی که از سوی بازیکنان تیمم سر زد گل را دریافت کردیم . حتی  اعتقاد دارم  قطری  ها گل دوم را هم بر روی یک غفلت و یک اشتباه فردی  مدافعین ما به ثمر رساندند.


ما آمده بودیم تا قطر را ببریم تا به عنوان صدر نشین از گروهمان صعود کنیم و تلاش زیادی را برای رسیدن به این مهم انجام دادیم اما حریف ما هم تیم بسیار خوب و قدرتمندی بود  و در عین حال  سرمایه گذاری بسیار زیادی را انجام داده است .»


این مربی آرژانتینی عربستان همچنین بیان کرد:« در نیمه دوم سعی کردیم تا گل خورده را جبران کنیم اما گاهی اوقات ممکن است که به هدفی که خواسته شما است نرسید.»


 وی در باره عملکرد  بازیکنانش نیز خاطر نشان کرد:« از عملکرد بعضی از بازیکنانی را که تا به امروز بازی نکرده بودند   راضی هستم خصوصا از یحیی الشهری بازیکن جوانی  که در سمت چپ به کار گرفته شده بود .من در این بازی به بازیکنانم توصیه کرده بودم که خط میانی را تحت اختیار خودشان در بیاورند اما بعد از دریافت گل اول این کار تا حدی سخت بود.

 

1373733


 ما بعد از دریافت گل  سعی کردیم با نه بازیکن به سمت دروازه قطر حمله کنیم و دو یا سه موقعیت خوب را هم به دست آوردیم که متاسفانه نتوانستیم به گل برسیم .  من انتظار دارم زمانی که با سه بازیکن  در خط حمله بازی می کنیم بتوانیم به گل برسیم.»


 او درباره بازی بعدی تیم ملی عربستان در برابر ژاپن نیز گفت:«  ما درحال حاضر باید  تمام تمرکزمان را برای بازی مقابل ژاپن بگذاریم وباید ازاشتباهاتمان در این بازی درس بگیریم  تا در برابر ژاپن به پیروزی برسیم. ضمن اینکه من همواره به تمام  کسانی که  به نوعی از تیم  انتقاد می کنند  احترام زیادی قائلم و هیچ وقت ادعا نداشتم که بهترین تیم این تورنمنت هستیم. قطعا تیم های خیلی خوبی مثل ژاپن در این دوره از مسابقات حضور دارند .»


وی در پایان صحبت هایش نیز اشاره کرد:« مسلما من از شکست مقابل تیم ملی قطرخوشحال نیستم ولی اکنون باید این بازی را فراموش کنیم و فقط به مرحله بعدی فکر کنیم.»

دیدگاه‌ها