کد خبر : 1584751 | 28 دی 1397 ساعت 10:50 | 66.1K بازدید | 0 دیدگاه

ششمین باشگاه ثروتمند دنیا نمی تواند بازیکن بخرد؟

مارتین کیون، اسطوره باشگاه آرسنال با اشاره به خبرهای منتشر شده مبنی بر اینکه اونای امری در ماه ژانویه تنها اجازه دارد بازیکن قرضی جذب کند، به سیاست نقل و انتقالاتی آرسنال به شدت انتقاد کرد.

ششمین باشگاه ثروتمند دنیا نمی تواند بازیکن بخرد؟

به گزارش "ورزش سه"، مارتین کیون، اسطوره باشگاه آرسنال، سیاست‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه در فرصت نقل و انتقالات زمستانی را به شدت مورد انتقاد قرار داد. انتقاد تند این اسطوره آرسنال بعد از آن مطرح می‌شود که ادعا شد مسئولین آرسنال به آرسن ونگر اعلام کرده‌اند در ماه ژانویه تنها در صورتی می‌تواند بازیکنان مورد نظرش را به صورت دائمی جذب کند که مسوت اوزیل، آرسنال را ترک کند و باشگاه دیگر نیازی به پرداخت دستمزد هفته‌ای هنگفت او را نداشته باشد.

 

1373822

 

با اینحال، امری به دنبال جذب دنیس سوارز، هافبک بارسلونا است هر چند گفته می‌شود این سیاست آرسنال باعث شده بارسلونا علاقه چندانی به واگذاری دنیس سوارز نداشته باشد. مارتین کیون با توجه به موقعیت آرسنال در رتبه پنجم لیگ برتر و تلاش این تیم برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ می‌گوید از دیدن وضعیت بسیار عجیب و غریب باشگاه محبوبش در بازار نقل و انتقالات شوکه شده است.

 

مارتین کیون در یک برنامه رادیویی گفت:" وضعیت در آرسنال خیلی عجیب است. اینکه باشگاه بگوید مربی تنها اجازه دارد بازیکنان جدید را به عنوان بازیکن قرضی جذب کند واقعا غیر قابل قبول است. آرسنال ششمین باشگاه ثروتمند دنیا است! آن وقت نمی‌تواند در فرصت نقل و انتقالات ژانویه حتی یک بازیکن بخرد؟ این به نظر من واقعا شگفت‌انگیز است".

 

دیدگاه‌ها