کد خبر : 1584786 | 28 دی 1397 ساعت 13:13 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی: حضور علوان زاده در تبریز اتفاق خوبی است

فرید کریمی می گوید تیم ملی ایران پتانسیل قهرمانی در جام ملت های آسیا را دارد.

کریمی: حضور علوان زاده در تبریز اتفاق خوبی است

به گزارش "ورزش سه"، فرید کریمی در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص اردوی کیش و تمرینات ماشین سازی در تبریز گفت: یک اردوی خیلی خوبی در کیش داشتیم، این اولین اردوی تیم است چون در تابستان هم اردو نداشتیم. در تیم یک هماهنگی و انسجامی به وجود آمده که خیلی خوب است، الان هم تمرینات را در تبریز پشت سر می گذاریم تا آماده شویم برای نتیجه گرفتن خیلی خوب در نیم فصل دوم.

 

بازیکن سابق سپاهان و تراکتور کار کردن زیر نظر رضا مهاجری را اینطور توصیف کرد: واقعا شرایط خیلی خوبی در تمرین این تیم حاکم است، هرروز تمرینات متنوع با توپ و بدون توپ داریم، آقای مهاجری یک جدیت خیلی خوبی در زمین دارند که باعث پیشرفت ما می شود و امیدوارم منجر به نتیجه گرفتن در ادامه مسابقات لیگ هم بشود.

 

کریمی به حضور بازیکنان جدیدی مثل احسان علوان زاده نیز پرداخت و گفت: ما بازیکنان خیلی خوبی داشتیم و بازیکنان جدید هم اضافه شده اند، تمام تلاشمان را می کنیم تا در ترکیب اصلی باشیم. هدف این است که تیم نتیجه بگیرد و هرکسی که شرایط خوبی داشته باشد بازی می کند. در وهله اول نتیجه گرفتن تیم مهم است و امیدوارم هرکسی که می تواند کمک کند. احسان بازیکن خوبی است و امیدوارم به تیم کمک کند.

 

فرید کریمی در پاسخ به سوالی راجع به جام ملت های آسیا و شرایط تیم ها نیز اظهار داشت: من تمام بازی های جام ملت های آسیا را دنبال کردم، بازی های ژاپن و چین و کره و بقیه تیم ها را هم دیدم و به نظرم ایران وضعیت بهتری نسبت به همه این تیم ها داشته است. من فکر می کنم ایران پتانسیل قهرمانی را دارد، به شرطی که ایران این شرایط را ادامه دهد.

 

او درباره هدف سبزپوشان تبریزی در نیم فصل دوم هم گفت: ماشین سازی در مقابل تیم های بزرگ نتایج خوبی گرفت. ما نیم فصل اول هم در بازی هایمان فوتبال بازی کردیم، ضد فوتبال بازی نکردیم، الان هم تیم از لحاظ فنی در حال رشد است و امیدوارم که بتوانیم خیلی بهتر از نیم فصل اول نتیجه بگیریم و در میانه های اول جدول باشیم.

دیدگاه‌ها