کد خبر : 1584809 | 28 دی 1397 ساعت 14:23 | 39.7K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد الکاس از ستاره های قطر بعد از حماسه

کارشناسان قطری برنامه مجلس از ستاره های این کشور بعد از پایان دیدار با عربستان انتقاد کردند.

انتقاد الکاس از ستاره های قطر بعد از حماسه

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی قاطع تیم ملی قطر برابر عربستان هر چند یک دستاورد بزرگ برای این تیم محسوب می شود اما باعث نشد تا کارشناسان قطری بعد از این مسابقه از عملکرد بازیکنان خود انتقاد نکنند.


انتقاد کارشناسان قطری برنامه مجلس شبکه الکاس البته به رفتار بازیکنان و نوع برخورد آنها باز می گردد و کمتر شامل مسائل فنی شده است.


در اولین بخش از انتقادات، کارشناسان این برنامه از رفتارهای حسن الهیدوس انتقاد کردند. یکی از کارشناسان این برنامه ضمن انتقاد از رفتار الهیدوس زمان تعویض که زمان زیادی از مسابقه را کشت و باعث شد تا داور به او تذکر بدهد و او را از سمت دیگری از زمین خارج کند، گفت: از کاپیتان تیم انتظار نمی رود که با داور کل کل کنند و داور لطف کرد که به او کارت نداد و اگر کارت می داد، می توانست منتج به ادامه حاشیه ها و اخراج شود.


وی با اشاره به رفتار نا درست تماشاگران در زمان اجرای سرود ملی قطر، افزود: می دانیم که چه شرایطی در این مسابقه داشتید اما وقتی برنده هستید، دلیل ندارد این کار را انجام دهید.


موضوع دیگری که کارشناسان به آن اشاره کردند، انتقاد از رفتار معز علی در صحنه گل و لگد زدن به پرچم کرنر بود که داور در بین دو نیمه به او کارت زرد نشان داد.


در این بخش البته یونس محمود بازیکن سابق تیم ملی عراق از رفتار معز علی دفاع کرد و گفت که این شادی ها غیر ارادی است و خاطره ای از گلزنی خود در فینال مسابقات آسیایی 2007 تعریف کرد.


با این وجود اما کارشناسان قطری همچنان اعتقاد داشتند که شخصیت تیمی آنها بالاتر از این است که چنین کارهایی انجام دهند و از بازیکنان خواستند تا بردهای مهم و با ارزش خود را به این شکل جشن نگیرند.

 

1373882

دیدگاه‌ها