کد خبر : 1584825 | 28 دی 1397 ساعت 15:24 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

با مخالفت دایی و منصوریان؛

سپاهان از دشتی و حسینی به ابراهیمی رسید

در نهایت مشکل رضایت نامه محمد ابراهیمی حل شد و باشگاه گل ریحان البرز با جدایی این بازیکن موافقت کرد تا سومین خرید نقل و انتقالاتی سپاهانی ها هم در پنجره زمستانی رقم بخورد.

سپاهان از دشتی و حسینی به ابراهیمی رسید 

به گزارش "ورزش سه"، جذب یک مهاجم هدف، دو وینگر و یک مدافع از اهداف نقل و انتقالاتی سپاهان در پنجره زمستانی بود، که تاکنون سه بازیکن برای پوشش نقاط ضعف طلایی پوشان و حضور قدرتمندتر در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده اند.


امیرقلعه نویی در اولین گام با محمد مسلمی پور به توافق رسید تا برای سعید آقایی در پست دفاع چپ جایگزین داشته باشد و در گام بعدی علی قربانی را به اصفهان آورد تا در روزهای محرومیت و مصدومیت استنلی کی روش و همینطور روزهایی که تیم می خواهد با دو مهاجم بازی کند، دستش خالی نباشد.


حالا در پست وینگر که طی نیم فصل امیرقلعه نویی فقط ساسان انصاری و مهرداد محمدی را در اختیار داشت هم محمد ابراهیمی را به خدمت گرفته تا در دو پست وینگر چپ و راست هم در نیم فصل دوم شرایط بهتری داشته باشد. البته پیش از اینکه سپاهانی ها به دنبال محمد ابراهیمی بروند، برای جذب علی دشتی وینگر سایپا و همینطور محمدرضا حسینی هافبک مهاجم ذوب آهن نامه رسمی فرستاده بودند که با مخالفت علی دایی و علیرضا منصوریان، در نهایت شرایط جذب محمد ابرهیمی فراهم شد که روزهای خوبی در تبریز با امیرقلعه نویی پشت سر گذاشته است.


البته این پایان کار سپاهان در پنجره زمستانی نخواهد بود و آنها در تلاشند در صورت رضایت هیئت مدیره باشگاه و همینطور شرکت فولاد مبارکه یک بازیکن خارجی خوب و با کیفیت به جمع خود اضافه کنند.

دیدگاه‌ها