کد خبر : 1584829 | 28 دی 1397 ساعت 15:45 | 59.7K بازدید | 0 دیدگاه

صنعت نفت اجازه بدهد تا بروم

ایمانی: زندگی ام در حال نابودی است

اکبر ایمانی هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از مسئولان باشگاه و سرمربی خواهش می‌کنم که با جدایی من موافقت کنند.

ایمانی: زندگی ام در حال نابودی است

به گزارش ورزش سه، اکبر ایمانی در خصوص اینکه مدتی پیش درخواست جدایی از صنعت‌نفت را کرده بود گفت: من چند هفته قبل هم در مصاحبه‌ای گفتم که به دلیل شرایط خانوادگی‌ام نمی توانم در آبادان بمانم. متاسفانه تا به امروز اتفاق جدیدی نیفتاده و باشگاه هم با جدایی من مخالفت کرده است. من هیچ مشکلی در نیم‌فصل اول نداشتم و بازی در تیم پرطرفدار صنعت‌نفت برای هر بازیکنی افتخار است اما باور کنید که شرایط خانوادگی اجازه نمی‌دهد که اینجا بمانم.


او ادامه داد: من اهل جنجال و حاشیه نیستم و دوست دارم بدون مشکل و دلخوری از صنعت‌نفت جدا شوم. واقعا زندگی‌ام در حال نابودی است و از مسئولان صنعت‌نفت خواهش می‌کنم رضایت‌نامه‌ام را بدهند. من دوست ندارم اینجا بمانم ولی نتوانم کاری انجام دهم، واقعا با ذهن درگیر نمی‌توانم بازی کنم و اگر شرایط روحی خوبی نداشته باشم چگونه می توانم به تیمم کمک کنم؟


ایمانی تصریح کرد: وقتی بازیکنی در یک تیم با مشکل مواجه می‌شود و قصد جدایی دارد، مسئولان آن باشگاه هم با شرایط آن بازیکن کنار می‌آیند. قسم می‌خورم که فقط به دلیل شرایط خانوادگی نمی توانم اینجا بمانم و از باشگاه خواهش می‌کنم که با جدایی‌ام موافقت کند. این موضوع تمرکز را از من گرفته و اگر بمانم حتی نمی‌توانم 10 درصد هم خودم را نشان دهم.

دیدگاه‌ها