کد خبر : 1584834 | 28 دی 1397 ساعت 16:06 | 49K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید آقای خاص از پیروزی عنابی ها

مورینیو: باید برای قطر دست بزنم

مسابقات جام ملت های آسیا تا این جا هم بسیاری از کارشناسان و افراد سرشناس دنیای فوتبال را تحت تاثیرقرار داده همانطور که آقای خاص به تمجید از تیم ملی قطر پرداخته است.

مورینیو: باید برای قطر دست بزنم 

به گزارش" ورزش سه" ژوزه مورینیو سرمربی مطرح فوتبال جهان که به تازگی از کار در منچستریونایتد برکنار شده یکی از مطرح ترین چهره هایی است که در زمان برگزاری مسابقات جام ملت ها میهمان شبکه بین اسپورت شده است. او که امروز به عنوان کارشناس در این شبکه حضور داشت درباره بازی تیم های عربستان و قطر گفت:« برای قطر باید دست بزنم. این تیم با بازی خوبی که در نیمه دوم انجام داد واقعا نظر من را جلب کرد.» او با تمجید از بازیکنان تیم ملی قطر همچنین گفت:« هافبک های تیم قطر در این بازی فوق العاده بازی کردند. یک گل زدند که داور خطا گرفت و یک گل هم در دقایق پایانی به ثمر رساندند.»


تیم ملی قطر در حالی مورد تمجید ژوزه مورینیو قرار گرفته که توانست با برد دو بر صفر برابر عربستان که در این مسابقات و در دوبازی اول چهره یک مدعی به خود گرفته بود به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعدی صعود کند. هرچند این تیم باید در مرحله بعدی با عراق یکی از بهترین تیم های این دوره از رقابت ها بازی کند  ولی عربستان را به  دیدار با ژاپن فرستاد.

دیدگاه‌ها