کد خبر : 1584879 | 28 دی 1397 ساعت 19:13 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش کلوپ به رکورد فوق العاده لیورپول

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، در کنفرانس مطبوعاتی دیدار برابر کریستال پالاس حاضر شد.

واکنش کلوپ به رکورد فوق العاده لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، مرسی سایدی ها برای حفظ فاصله چهار امتیازی با سیتی، چاره ای جز غلبه بر پالاس در آنفیلد ندارند و کلوپ در مورد شرایط بازیکنان مصدوم تیمش و البته تمدید قرارداد اندی رابرتسون نیز صحبت کرده است.

 

اخراج داوید واگنر از هادرسفیلد: "از نظر من او باید راضی باشد. واگنر باید به کاری که روی نیمکت هادرسفیلد انجام داد افتخار کند زیرا آن اتفاقات یکی از داستان های خاص فوتبال طی سالهای اخیر بوده است."

 

تمدید قرارداد رابرتسون: "این اتفاق برای لیورپول خوشایند خواهد بود و ماندن رابرتسون در باشگاه یک سرمایه گذاری محسوب می شود و خوشحالم که باشگاه چنین موقعیتی را به ما داد."

 

1369163

 

شرایط بازیکنان مصدوم: "دژان لوورن برای دیدار مقابل لستر به ترکیب باز می گردد و لالانا این هفته در تمرینات حضور خواهد یافت. در مورد بازی کردن واینالدوم و آرنولد نیز در روز بازی تصمیم می گیرم."

 

اردوی هفته بعد دوبی: "ما به دنبال ریکاوری و استراحت هستیم و سعی می کنیم خود را برای ادامه فصل در بهترین شرایط آماده سازیم. حذف شدن از جام اتحادیه باعث شد ما از این فرصت استفاده کنیم."

 

31 بازی بدون شکست در آنفیلد: "آیا آخرین شکست مقابل همین کریستال پالاس بود که من احساس تنهایی می کردم؟ حالا نسبت به آن مقطع همه چیز تفاوت دارد و ما در موقعیتی فوق العاده قرار داریم."

 

اتفاقات آینده: "هیچ نظری ندارم. گرچه شرایط سنی تیم خوب است اما این فصل پیشرفت ما را تکمیل نخواهد کرد. قرار نیست ما هر بازیکن کلیدی را از دست می دهیم و به نظر می رسد که بازیکنان در اینجا در کنار هم خواهند ماند تا با لذت بردن از شرایط، گامی در مسیر آینده برداریم."

دیدگاه‌ها