کد خبر : 1584957 | 29 دی 1397 ساعت 08:51 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی هوفنهایم: بایرن واقعا شایسته پیروزی بود

هوفنهایم در شروع نیم‌فصل دوم بوندس‌لیگا با نتیجه 3-1 از بایرن مونیخ پرانگیزه شکست خورد تا یولیان ناگلزمان، سرمربی این تیم اعتراف کند که بایرن بازی برتری انجام داده وپیروزی حق این تیم بوده.

سرمربی هوفنهایم: بایرن واقعا شایسته پیروزی بود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ بعد از آنکه فصل جاری بوندس‌‌لیگا را متزلزل شروع کرد و باعث شد سرمربی کروات این تیم، نیکو کوواچ، تا مرز اخراج پیش برود، نیم‌فصل دوم و هفته هیجدهم بوندس‌لیگا را با پیروزی مقتدرانه 3-1 بر حریفی بزرگ، هوفنهایم، آغاز کرد. بایرن به این ترتیب ششمین پیروزی پیاپی خود در بوندس‌لیگا را بدست آورد.

 

لئون گورتزکا در نیمه اول دو بار دروازه هوفنهایم را باز کرد. گل اول گورتزکا روی یک ریباند و گل دوم او روی یک ضربه کرنر بدست آمد. گورتزکا که با دبل خود نقش مهمی در پیروزی بایرن داشت بعد از بازی گفت شروع نیم‌فصل دوم با یک پیروزی خوب، برای او و هم‌تیمی‌هایش بسیار مهم بوده است.

 

هوفنهایم که در نیمه اول کاملا تحت تسلط بایرن  قرار داشت، در حوالی دقیقه شصت بازی موفق شد با گل نیکو شولتز فاصله خود با بایرن را به یک گل برساند ولی در نهایت لواندوفسکی بود که با زدن گل سوم بایرن کار را برای هوفنهایمی‌ها تمام کرد.

 

یولیان ناگلزمان، سرمربی هوفنهایم بعد از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" تیم ما در شروع بازی خیلی بی‌تمرکز و شلخته بازی می‌کرد. بازیکنان ما ظاهراً امیدوار نبودند که بتوانند در این بازی به پیروزی برسند".

 

ناگلزمان اعتراف کرد که بایرن مونیخ در بازی دیروز از هر نظر بهتر از تیم او کار کرده و به خبرنگاران گفت:" بایرن امروز از ما بهتر بود و این چیزی نیست که بتوان آن را رد کرد. آنها واقعاً شایسته پیروزی در این بازی بودند".

 

دیدگاه‌ها