کد خبر : 1585028 | 29 دی 1397 ساعت 12:17 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

با ناجی همه چیز به کام یحیی شد؛

تیونینگ پدیده شهر خودرو در آنتالیا! (عکس)

تمرینات تیم فوتبال پدیده با نشاط و شادابی خاصی در اردوی آنتالیا در حال پیگیری است.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پدیده که با مالک جدید خود در حال و هوای متفاوتی نسبت به ماه‌های گذشته خود به سر می‌برد این روزها در حال انجام تمرینات آماده‌سازی نیم‌فصل است تا شروع خوبی از بازی با پرسپولیس تهران و آماده شدن برای تداوم موفقیتش در لیگ و جام حذفی داشته باشد.

 

یحیی گل‌محمدی که خواسته‌هایش از فرهاد حمیداوی مالک جدید باشگاه را یک به یک در حال محقق شدن می‌بیند، از جمله خوشحال‌ترین مربیان این روزهای لیگ است که در آنتالیا در حال کار کردن روی ابعاد روحی، روانی و فیزیکی و تاکتیکی تیمش است تا سر و شکل متفاوتی به پدیده با برند جدید شهر خودرو بدهد.

 

1374125

 

سرمربی پدیده که از حیث بازیکن دغدغه چندانی ندارد هنوز دست به خرید خاصی نزده هر چند که گفته می‌شود برنامه‌ریزی یحیی بر روی پشت خط مانده‌های جوان نیم‌فصل این تیم باعث خواهد شد تا او در نیم‌فصل پس از جذب فراهانی برای دروازه، بازیکن جدیدی را به خدمت نگرفته و با رصد نتایج تیمش در ادامه راه لیگ، نیم نگاهی به خرید بازیکن خارجی ششدانگ داشته باشد.

 

به هر ترتیب پدیده شهر خودرو اکنون در دو نوبت صبح و عصر در آنتالیا به تمرین پرداخته به این شکل که صبح در سالن وزنه، تمرینات بدنسازی را انجام داده و عصرها در یک هوای مطبوع و آفتابی به مرور کارهای تاکتیکی می پردازد. ایجاد نشاط و شادابی تمرینات یکی از اصول تمرینات تیم یحیی در ترکیه بوده به صورتی که حضور خود گل‌محمدی در بازی‌های درون تمرین فضای متفاوتی را برای بازیکنان این تیم رقم زده است.

 

1374126

دیدگاه‌ها