کد خبر : 1585037 | 29 دی 1397 ساعت 12:13 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لیورپول - کریستال پالاس

لیورپول امروز در خانه میزبان کریستال پالاس خواهد بود.

پیش بازی لیورپول - کریستال پالاس

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کلوپ که برای کسب قهرمانی در لیگ برتر می‌تازند، در حال حاضر با 57 امتیاز صدرنشین لیگ هستند و یکی از بهترین عملکردهای تاریخ خود را پس از 22 بازی به ثبت رسانده اند. لیورپول به دنبال شکست طلسم 29 ساله قهرمانی لیگ برتر است و به نظر امسال بیش از همیشه به رسیدن به آن نزدیک است. شاگردان کلوپ در 6 بازی اخیر خود، 5 پیروزی و 1 شکست کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار دارند. تنها شکست آنها در بازی های اخیر مقابل منچسترسیتی به دست آمده است و انتظار می‌رود روند رو به رشد آنها در این دیدار حساس نیز ادامه پیدا کند.

 

 

1372903

 

 

در آن سو کریستال پالاس با 22 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفته است.  پالاس در 6 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 2 شکست و 1 تساوی کسب کرده و فرمی پرفراز و نشیب دارد اما باید دید در مقابل صدرنشین لیگ چه عملکردی از آنها خواهیم دید. از ابتدای فصل تا به اینجا، پالاس 6 پیروزی کسب کرده که 3 پیروزی از آن در هفته های اخیر حاصل شده است.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 5 پیروزی برای لیورپول و 1 پیروزی برای کریستال پالاس به دست آمده است. دژان لاورن، الکس اوکسلید چمبرلین، جوئی گومز و آدام لالانا به علت مصدومیت قادر به همراهی لیورپول نیستند و حضور جورجینیو واینالدوم هنوز مشخص نیست. در آن سو نیز پاپا سواره، وین هنسی و ویسنته گایتا غایب هستند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1374131

دیدگاه‌ها