کد خبر : 1585043 | 29 دی 1397 ساعت 12:32 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچستریونایتد - برایتون

منچستریونایتد و برایتون، امروز دیدار حساسی را در الدترافورد برگزار خواهند کرد.

پیش بازی منچستریونایتد - برایتون

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در بهترین فرم ممکن قرار دارند و در هر 6 بازی اخیر خود موفق به کسب پیروزی شده اند. پس از حضور اوله گونار سولسشر، یونایتد موفق به کسب تمامی سه امتیازها شده و رکورد سر مت بازبی توسط سرمربی جوان نروژی شکسته شده است. هر چند که شیاطین سرخ با این بردها در رده ششم قرار گرفته اند و 41 امتیازی هستند ولی توانسته اند فاصله امتیازات خود با رقبا را کاهش داده و آماده تغییر رتبه در جدول لیگ برتر شوند. شاگردان سولسشر هم امتیاز با آرسنال هستند و در صورت لغزش شاگردان اونای امری، می‌توانند به رتبه پنجم صعود کنند.

 

 

1368897

 

 

در آن سو برایتون با کسب 26 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد.مرغ های دریایی در 6 بازی اخیر خود، 3 شکست و 2 تساوی و 1 پیروزی  نتیجه تلاششان در دیگر بازی ها بوده و در فرم خوبی قرار ندارند. از همین رو انتظار می‌رود که یونایتد در بازی امروز نیز بتواند سه امتیاز را کسب کند و انتقام شکست در دیدار رفت دو تیم را بگیرد.

 

در 4 تقابل اخیر دو تیم، 2 پیروزی برای یونایتد و 2 پیروزی برای برایتون به وجود آمده که نشان می‌دهد برایتون می‌تواند رقیب خطرناکی برای شیاطین سرخ باشد. مارکوس روخو، کریس اسمالینگ و مروان فلینی به علت مصدومیت در این دیدار غایب خواهند بود و حضور الکسیس سانچس هنوز مشخص نیست. در آن سو نیز خوزه ازکویردو و برناردو به علت مصدومیت غایب خواهند بود و علیرضا جهان بخش و مت رایان به علت حضور در جام ملت های آسیا نمی‌توانند تیمشان را همراهی کنند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1374137

دیدگاه‌ها