کد خبر : 1585050 | 29 دی 1397 ساعت 12:53 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آرسنال - چلسی

دو تیم آرسنال و چلسی، امروز حساس ترین دیدار را در ورزشگاه امیریتس برگزار خواهند کرد.

پیش بازی آرسنال - چلسی

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با وجود شروع بسیار خوب در فصل جدید، نتوانست روند رو به رشد خود را حفظ کرده و نتیجه قابل قبولی در هفته های اخیر کسب کند. شاگردان اونای امری، در 6 بازی اخیر خود، 3 شکست، 2 پیروزی و 1 تساوی به دست آوردند و روند خوبی را تجربه نکرده اند. پس از اخراج ونگر، انتظارات از اونای امری برای تغییر شرایط کلی آرسنال بسیار بالا رفته بود و او در مقطعی توانسته بود هواداران را امیدوار کند که سرانجام تغییری که باید در تیم ایجاد شود ولی روند ضعیف هفته های اخیر باعث مقایسه ونگر و امری شده و بسیاری از هواداران معتقدند که تفاوت چندانی بین دو مربی وجود ندارد.

 

 

1374140

 

 

در آن سو چلسی نیز شروع خوبی در لیگ داشت و روند بسیار خوبی را طی کرد ولی رفته رفته این تیم نیز دچار افت شد و امتیازات زیادی را از دست داد. با این حال شاگردان ساری با 47 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته اند و در 6 بازی اخیر خود، 4 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و در فرم بسیار بهتری نسبت به آرسنال در لیگ برتر قرار دارند. ساری امیدوار است که با پیروزی در این دیدار بتواند فاصله تیمش با آرسنال را افزایش دهد ولی منچستریونایتد که هم امتیاز با آرسنال است، می‌تواند با کسب پیروزی، فاصله 6 امتیازی با چلسی را حفظ کند.

 

 

1374141

 

 

اما در دیدارهای اخیر دو تیم، این آرسنال بوده که توانسته نتایج بهتری نسبت به چلسی کسب کند. در 6 تقابل اخیر ، 2 پیروزی برای آرسنال، 1 پیروزی برای چلسی و 3 تساوی به دست آمده است. آبی های لندنی شانس بالاتری نسبت به حریف برای کسب پیروزی دارند و باید به روند نتایج ضعیفشان مقابل آرسنال غلبه کنند.

 

راب هولدینگ، دنی ولبک و هنریک مخیتاریان به علت مصدومیت در این دیدار غایب خواهند بود. در آن سو نیز آندریاس کریستنسن و روبن لوفتوس چیک نمی‌توانند چلسی را همراهی کنند و حضور آلوارو موراتا هنوز مشخص نیست. 

 

ترکیب احتمالی:

 

1374143

دیدگاه‌ها