کد خبر : 1585064 | 29 دی 1397 ساعت 15:03 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

بارسا-دی یونگ؛ جلسه سری نافرجام در آمستردام

فرانکی دی یونگ تبدیل به سوژه شماره یک این روزهای رسانه های کاتالونیا شده است.

بارسا-دی یونگ؛ جلسه سری نافرجام در آمستردام

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا ماه ها در تلاش بود تا بتواند فرانکی دی یونگ، ستاره ملی پوش آژاکس را برای تقویت خط میانی خود به خدمت بگیرد. این مهم در تابستان ممکن نشد ولی سران بارسا تماس هایشان با دی یونگ را حفظ کردند و امید داشتند تا در انتقالات زمستانی یا حداکثر برای تابستان بعد او را به خدمت بگیرند.

بارسا در این راه رقبایی جدی چون پی اس جی و سیتی را پیش رو داشت ولی دو هفته پیش نشریات کاتالان ادعا کردند که دی یونگ پاسخ مثبت خود را به سران بارسا داده و از فصل بعد پیراهن آبی اناری را به تن خواهد کرد. اتفاقی که امروز به نظر غیرممکن می رسد.

 

 

1374166

 

 

دو روز پیش رسانه های اسپانیایی تایید کردند که دی یونگ قول و قرارهای شفاهی با بارسلونا را به هم زده است و در آستانه توافق با پی اس جی قرار دارد. علت این کار، ترس از نیمکت نشینی در بارسا و البته پول بیشتر پاری سن ژرمن بوده است.

دی یونگ از این هراس دارد که با توجه به حضور ستاره هایی چون کوتینیو، بوسکتس، آرتور ملو، ویدال و احتمالا رابیو(ستاره پی اس جی به عنوان بازیکن آزاد، ممکن است به بارسا بپیوندد) وارد بازی نشود و به همین دلیل قید بارسلونا را زده است تا با دستمزدی بیشتر راهی پی اس جی شود.

این در حالی است که سران بارسا به او وعده داده بودند که برنامه ای ده ساله و بلندمدت برایش دارند اما وعده سران پی اس جی حضور سریع در ترکیب اصلی بود که طبعا توانسته دی یونگ را برای رفتن به پاریس متقاعد کند.

 

 

1374165

 

 

سران بارسا اما امید خود را از دست نداده اند و طبق ادعای موندودپورتیوو، روز پنجشنبه جوزپ بارتومئو(رئیس بارسا) همراه با پپ سگورا(مدیر اجرایی)، اریک ابیدال و رامون پلانس از اعضای تیم مدیریت ورزشی باشگاه راهی آمستردام شدند و با دی یونگ و ایجنت او یک جلسه سری را برگزار کردند.

دی یونگ قرار است تا پیش از بازی رفت برابر رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان تکلیف آینده خود را روشن کند و بارسا نمی خواهد در این راه بازنده پی اس جی شود. بارتومئو در این ملاقات برای دی یونگ از فلسفه و اهداف باشگاه بارسلونا حرف زد و تاکید کرد که بارسا بر خلاف پی اس جی تنها یک تیم نیست بلکه یک باشگاه بزرگ است و فلسفه خاص خود را دارد. اینکه قرار نیست بر خلاف پی اس جی هر فصل ایده ای جدید به تیم تزریق شود و ترکیب اصلی دستخوش تغییرات فراوان شود.

 

 

1373325

 

 

در این نشست برای دی یونگ توضیح داده شده است که بارسا روی او برنامه ای بلندمدت دارد و با توجه به اینکه ویدال، راکیتیچ و بوسکتس، هافبک های فعلی بارسا همگی بالای 30 سال دارند، او می تواند به زودی نقش مهمی در خط میانی تیم بر عهده بگیرد. حتی دستمزد توافق شده قبلی را نیز بالاتر بردند اما گویا این سفر و نتیجه نهایی نشست ناامیدکننده بوده و دی یونگ با پی اس جی در آستانه رسیدن به توافق نهایی است.

بارسا همچنان امیدوار است که دی یونگ در آخرین لحظات تصمیم خود را تغییر دهد ولی فعلا پی اس جی و مدیر قطری اش ناصر الخلیفی، دست بالاتر را دارند.

 

 

 

1374156

دیدگاه‌ها