کد خبر : 1585108 | 29 دی 1397 ساعت 18:19 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

ژنگ ژی:

چین می خواهد از اولین مرحله حذفی عبور کند

ژنگ ژی، کاپیتان تیم ملی چین، از اعتماد به نفس تیمش برای غلبه بر تایلند سخن گفت.

چین می خواهد از اولین مرحله حذفی عبور کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی چین در اولین بازی خود در مرحله حذفی جام ملت های آسیا به مصاف تایلند خواهد رفت و ژنگ ژی مدعی شد بازیکنان این تیم می خواهند با ارائه نمایشی خوب، از اولین بازی کلیدی و مهم جام به سلامت عبور کنند.

 

ژنگ ژی گفت: "تنها سه روز از بازی با کره جنوبی گذشته اما تیم ما در همین مقطع نیز رو به پیشرفت بوده است. بازی های کلیدی و مهم جام تازه آغاز شده و ما از اعتماد به نفس بالایی برای گذر از این مرحله برخورداریم. تیم ملی چین بسیار منسجم است و بازیکنان با هم متحد بوده و امیدوارند بازی فوق العاده ای را به نمایش بگذارند تا بتوانند از اولین مرحله حذفی عبور کنند."

 

اگرچه تیم ملی چین در سال 2013 با پنج گل و سال قبل با دو گل تایلند را مغلوب کرد اما، اما ژنگ ژی بازی فردا را متفاوت می داند. ژنگ ژی گفت: "بازی های قبلی تاثیری در مسابقه فردا ندارد، نه بازی پنج سال قبل و نه دیدار سال گذشت. آن تیمی که ما باید نسبت به آن شناخت داشته باشیم، تایلندی است که در جام ملت های آسیای 2019 شرکت کرده است.

 

البته بازی هایی گذشته برای شناخت تاکتیکی می تواند مهم باشد و از نظر مسائل تاکتیکی و قدرت فیزیکی باید آماده باشیم. سرمربی تیم ملی چین مسائل تاکتیکی و تکنیکی را به ما خواهد گفت و ما باید با روش او جلو برویم. تجربه بازیکنانی که سابقه حضور در چنین دیدارهایی را دارند می تواند به ما کمک کند و بازیکنان قدیمی و جوان، هر دو باید بازی خود را انجام دهند. "

دیدگاه‌ها