کد خبر : 1585116 | 29 دی 1397 ساعت 18:44 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

ویتنام با تجربه ایران و عراق مقابل اردن؛

رویکرد مشابه بورکلمانس با کی‌روش

تیم ملی ویتنام با توجه به دو دیدار سختی که مقابل عراق و ایران پشت سر گذاشت، امیدوارانه به بازی روز آینده برابر شگفتی ساز رقابت ها می اندیشد.

رویکرد مشابه بورکلمانس با کی‌روش

به گزارش "ورزش سه"، نبرد ویتنام و اردن نبرد میان دو تیم آشنا است؛ آنها برای کسب جواز حضور در رقابت های جام ملت های آسیا 2019، دو بار برابر هم بازی کردند، که یک تساوی یک بر یک و یک تساوی بدون گل، حاصل کار آنها بوده است.


ویتال بورکلمانس، سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال اردن در مورد دیدار برابر ویتنام با همان سیاستی صحبت می کند، که کی روش در مورد رقیبان نه چندان قدرتمند تیم ملی ایران حرف می زند؛ او در مورد این مسابقه می گوید: « با همکارانم بازی های زیادی از تیم ملی ویتنام را دیده ایم؛ می دانیم آنها تیم قدرتمندی هستند ولی درباره نقاط ضعف آنها هم می دانیم. من به بازیکنانم ایمان دارم؛ 7 هفته با آنها در سطح بالایی کار کردم و حالا آنها در شرایط بسیار خوبی هستند.»

 

1374227


سرمربی بلژیکی اردن می گوید با بازیکنانش بارها در مورد حساسیت این دیدار صحبت کرده و گفته : « شما این موفقیت را با آنچه در این تورنمنت انجام داده اید، ایجاد کردید. شما حالا ویتنام را می شناسید و دو بار هم با آنها بازی کرده اید ولی آنها (بازی های انجام شده) تاریخچه هستند؛ الان، الان است و فردا هم فردا.»


اردن اولین تیمی بود که با توجه به نمایش خیره کننده برابر استرالیا و شکست یک بر صفر این تیم موفق شد در دیدار پایانی با کسب تساوی بدون گل برابر فلسطین مانند ایران بدون اینکه گلی در مرحله گروهی دریافت کرده باشد، به مرحله بعد برسد، با این وجود بورکلمانس می گوید این نتایج هیچ معنایی برای دیدار مقابل ویتنام ندارد.

 

1374230


او حرف هایش را اینگونه ادامه می دهد: « هر چه در مرحله گروهی رخ داده، برای من پایان یافته تلقی می شود. من هرگز به عقب نگاه نمی کنم و فقط نگاهم به جلو است. الان کاملا شرایط متفاوت است. شما سه بازی در مرحله گروهی انجام می دهید ولی الان یک بازی انجام می دهید تا بمانید یا به خانه بازگردید.»

 

در سوی مقابل تیم ملی ویتنام با سرمربی گری  پارک هانگ سئو  پس از شکست 3 بر 2 مقابل عراق و شکست 2 بر صفر مقابل ایران، با توجه به پیروزی 2 بر صفر برابر یمن و به شکلی دراماتیک و با دو کارت زرد کمتری که نسبت به لبنانی ها گرفته بودند، در ادامه رقابت ها باقی ماندند تا حداقل یک بار دیگر شانس خود را در امارات برای شگفتی سازی امتحان کنند؛ البته آنها در سال 2007 هم که یکی از چهار میزبان مسابقات بودند، به مرحله حذفی راه یافته بودند و حالا با چالش دیگری روبرو هستند؛ چالش روبرویی با تیم خوب اردن که  پارک هانگ سئو  در مورد آن می گوید : « در مرحله گروهی با تیم‌های قدرتمندی از جمله ایران و عراق بازی کرده‌ایم. اردن هم تیم خیلی خوب و با برنامه‌ای است و سازماندهی خیلی خوبی دارد. بازی دشواری برابر این تیم در پیش خواهیم داشت. اردن به خوبی قدرت خود را در مرحله گروهی نشان داد و به همین خاطر در رده نخست قرار گرفت. در هیچ تورنمنتی تیم بدون عیب وجود ندارد و قطعا اردن هم ایرادهایی دارد و ما تلاش می‌کنیم در بازی فردا این ایرادها را پیدا کنیم. می‌دانیم باید قدرتمان را دو چندان کنیم تا بتوانیم اردن را شکست بدهیم. باید بتوانیم گل اول را بزنیم و در این صورت کار آنها سخت می شود.»

 

1374226

 

دیدار دو تیم اردن و ویتنام به عنوان اولین دیدار مرحله یک هشتم نهایی مسابقات، روز آینده از ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه شهر آل مکتوم دبی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها