کد خبر : 1585141 | 29 دی 1397 ساعت 20:25 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد 2 - 1 برایتون؛ تخت گاز با سولسشر!

منچستریونایتد موفق شد در خانه خود با نتیجه 1-2 برایتون را مغلوب کند.

یونایتد 2 - 1 برایتون؛ تخت گاز با سولسشر!

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد که با ورود اوله گونار سولسشر نتایج فوق العاده ای گرفته، امشب نیز در اولدترافورد توانست برایتون را شکست دهد تا با یک بازی بیشتر نسبت به آرسنال، موقتا به رتبه پنجم جدول لیگ برتر صعود کند.

 

میزبان بازی را هجومی آغاز کرد و اولین فرصت بازی در دقیقه 8 برای منچستر یونایتد ایجاد شد اما ضربه محکم پل پوگبا از بالای دروازه برایتون به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد مارکوس راشفورد با یک ضربه والی از فاصله ای دور می توانست دروازه برایتون را باز کند اما حضور به موقع دافی مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

1374264

 

1374263

 

اما در دقیقه 26 و با متوقف شدن پل پوگبا در محوطه، منچستریونایتد صاحب یک ضربه پنالتی شد و خود این ستاره فرانسوی آن را تبدیل به گل کرد تا یونایتد با یک گل از برایتون پیش افتد.

 

در دقیقه 34 برایتون تا آستانه زدن گل تساوی نیز پیش رفت اما ضربه والی مورای در دهانه دروازه در موقعیتی خوب به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 42 یونایتد به گل دوم رسید. با پاس دالو، راشفورد در گوشه محوطه صاحب فرصت شده و با یک حرکت انفرادی و ضربه ای تماشایی به گوشه دروازه، زننده گل دوم تیمش لقب گرفت تا یونایتد در نهایت با برتری 0-2 برابر برایتون راهی رختکن شود.

 

1374262

 

یونایتد نیمه دوم را نیز با حمله آغاز کرد و در دقیقه 52 و روی ارسال راشفورد می توانست توسط لینگارد به گل برسد اما مهاجم جوان در نزدیکی دروازه موقعیت را از دست داد.

 

دقایقی بعد مارسیال با حرکتی انفرادی برای خودش موقعیت سازی کرد اما ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه برایتون به بیرون رفت.

 

اما در ادامه برایتون پیش کشید و در دقیقه 72 موفق شد روی ارسال پروپر و ضربه دقیق گراس اختلاف را در خانه یونایتد به حداقل برساند.

 

در ادامه برایتون باز هم هجومی نشان داد و می توانست روی ارسال ناکارت و ضربه دافی به گل برسد اما دخیا دروازه یونایتد را نجات داد.

 

در لحظات پایانی و روی اشتباه دخیا، برایتون می توانست به گل تساوی برسد اما این اتفاق رخ نداد و یونایتد در نهایت 1-2 در این دیدار پیروز شد.

دیدگاه‌ها