کد خبر : 1585142 | 29 دی 1397 ساعت 20:24 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول 4 - 3 پالاس؛ این بار اسپرونی، پیکفورد شد!

لیورپول موفق شد در دیداری مهیج با نتیجه 3-4 پالاس را شکست دهد.

لیورپول 4 - 3 پالاس؛ این بار اسپرونی، پیکفورد شد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول موفق شد با بازگشت بزرگ در نیمه دوم و البته اشتباه عجیب اسپرونی روی گل سوم خود که مشابه حرکت عجیب جوردن پیکفورد در دیدار چند هفته قبل آنها برابر اورتون بود، با نتیجه 3-4 پالاس را مغلوب کرده و با یک بازی بیشتر نسبت به سیتی، با هفت امتیاز اختلاف صدرنشینی خود را تثبیت کند.

 

لیورپول می توانست در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال جمیز میلنر به گل برسد اما دروازه بان پالاس عکس العمل خوبی روی ضربه ماتیپ نشان داد.

 

در دقیقه 14 و با پاس رابرتسون، فرمینو در محوطه جریمه پالاس صاحب موقعیت شد اما ضربه محکم او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در ادامه لیورپول باز هم نمایشی هجومی ارائه داده و باز هم روی ارسال میلنر و این بار ضربه سر ماتیپ تا آستانه گلزنی نیز پیش رفت اما این بار ضربه سر ماتیپ با فاصله کمی به بیرون رفت.

 

1374245

 

اما در دقیقه 34 پالاس به گل رسید. حرکت زیبا و ارسال عرضی زاها با ضربه زمینی و دقیق تاوسند همراه بود تا پالاس در عین ناباوری در استادیوم آنفیلد از حریف نامدار خود پیش افتد.

 

لحظاتی بعد از دریافت گل، لیورپول می توانست با شوت میلنر به گل تساوی برسد اما حضور به موقع ساخو مانع رخ دادن این اتفاق شده و در نهایت نیمه نخست با برتری 0-1 پالاس به پایان رسید.

 

1374269

 

لیورپول نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا توپ در محوطه و در موقعیتی تک به تک به محمد صلاح رسید تا او با ضربه ای والی گل تساوی لیورپول را به ثمر برساند.

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 52 و روی پاس نبی کیتا، روبرتو فرمینو موفق شد با یک ضربه زمینی که به مدافعان پالاس نیز برخورد کند، از درون محوطه گل دوم لیورپول را نیز به ثمر برساند.

 

1374268

 

1374267

 

در ادامه و روی حرکت تماشایی زاها، پالاس خیلی زود می توانست به گل تساوی برسد اما حضور به موقع فابینیو مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

اما در دقیقه 65 پالاس به گل تساوی رسید. ارسال میلینوویچ از روی نقطه کرنر، با ضربه سر محکم تامکینس و باز شدن دروازه آلیسون همراه شد و بازی باز هم مساوی شد.

 

1374266

 

در دقیقه 70 و در دو صحنه متوالی، مانه و صلاح می توانستند دروازه پالاس را باز کنند اما اسپرونی در هر دو صحنه مانع این اتفاق شد.

 

اما در دقیقه 76 و با ارسال میلنر، اسپرونی دچار اشتباه عجیب و غیرقابل باوری شده و توپ را داخل دروازه خودی کرده تا لیورپول با تک ضربه صلاح در دهانه دروازه به گل سوم دست یابد.

 

در دقیقه 83 پالاس فرصت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه سر تماشایی شلوپ با اختلاف کمی از بالای دروازه آلیسون به بیرون رفت.

 

اما لیورپول که با اخراج میلنر ده نفره شده بود، در دقیقه 93 روی حرکت تماشایی سادیو مانه و ضربه دقیق او از گوشه محوطه به گل چهارم هم رسید

 

در دقیقه 94 میر موفق شد با ضربه ای زیبا از درون محوطه دروازه آلیسون را باز کند تا لیورپول در نهایت با نتیجه 3-4 پالاس را مغلوب کند.
 

دیدگاه‌ها