کد خبر : 1585149 | 29 دی 1397 ساعت 20:38 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

رئال 2-0 سویا: پیروزی کهکشانی ها در دوئل سومی

رئال مادرید در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 2-0 سویا را شکست بدهد و به رتبه سوم جدول صعود کند.

رئال 2-0 سویا: پیروزی کهکشانی ها در دوئل سومی

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان سانتیاگو سولاری کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت با گل های کاسمیرو و لوکا مودریچ موفق شدند حریف سرسخت شان را شکست بدهند.

رئالی ها بازی را هجومی آغاز کردند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 6 به گل برسند اما وینیسیوس که با پاس عالی لوکا مودریچ صاحب فرصت شده بود، در موقعیت تک به تک با واکلیک، نتوانست دروازه را باز کند.

برتری رئالی ها ادامه داشت اما دفاع فشرده سویا، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. در دقیقه 22، چیزی نمانده بود که بازیکنان میهمان روی یک ضدحمله به گل برسند اما اسکودرو که با پاس عالی وسام بن یدر در موقعیت تک به تک با تیبو کورتوا قرار گرفته بود، توپ را به کنار دروازه زد.

 

1374291

 

برتری رئالی ها بر توپ و میدان ادامه داشت اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت هم توفیقی نداشتند. در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن رفتند.

نیمه دوم هم با حملات میزبان آغاز شد اما در دقایق ابتدایی این نیمه، فرصت خاصی روی دروازه به وجود نیامد. در دقیقه 58، روی پاس بنزما، سبایوس صاحب موقعیت شد اما ضربه او بعد از برخورد به مدافع حریف، به بیرون رفت.

فشار حملات رئال لحظه به لحظه بیشتر می شد و در مقابل بازیکنان سویا هم با تجمع در مقابل محوطه جریمه خودی، کار را برای آنها دشوار کردند. در دقیقه 67، سبایوس با یک ضربه سرکش دیگر دروازه سویا را تهدید کرد اما این بار توپ به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

 

1374290

 

حملات بازیکنان میزبان ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 78، قفل دروازه سویا باز شد. پاس عرضی رگیلون پشت محوطه جریمه سویا به کاسمیرو رسید و او هم با یک شوت تماشایی، توپ را به طاق دروازه حریف کوبید.

بعد از این گل بازیکنان سویا تا اندازه ای از لاک دفاعی خارج شدند اما باز هم این بازیکنان رئال بودند که موقعیت های خطرناک تری به وجود می آوردند. بازی با این روند ادامه داشت و در حالی که به نظر می رسید با همان یک گل به پایان خواهد رسید، رئال در وقت های تلف شده به گل دوم رسید.

 

1374292

 

روی اشتباه بازیکن سویا بود که مودریچ پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و بعد از پیشروی، در موقعیتی تک به تک دروازه واکلیک را باز کرد تا رئال در این دیدار حساس، به پیروزی 2-0 برسد.

دیدگاه‌ها