کد خبر : 1585152 | 29 دی 1397 ساعت 20:45 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین نمایش لالیگایی رئال با بهترین مودریچ فصل

رئال مادرید امشب با ارائه یک بازی برتر موفق شد سویا را با دو گل شکست دهد.

بهترین نمایش لالیگایی رئال با بهترین مودریچ فصل

به گزارش "ورزش سه"، رئال پس از شکست در بازی برگشت یک هشتم نهایی مقابل لگانس به بازی حساس مقابل سویا رسیده بود. دیداری که با پیروزی در آن می توانست پس از مدت ها به رتبه سوم برسد و در نهایت نیز به هدف خود رسید.

سولاری در این بازی ایسکو و مارسلو را نیمکت نشین کرده بود و برای بستن سمت چپ دفاعی خود به رگیلون اعتماد کرد؛ ستاره جوانی که از خسوس ناواس مشهور یک بازیکن بیکار در زمین ساخت.

 

 

1374282

 

 

بازی در نیمه اول متعادل بود و البته رئال بیشتر از سویا توپ را در اختیار داشت اما در نیمه دوم رئال با بازی درخشان مودریچ در میانه زمین و حرکت های تکنیکی و سریع وینیسیوس در کناره ها به تیم برتر میدان بدل شد و پس از اینکه دو بار تیر دروازه مانع گلزنی این تیم شد، شوت 25 متری کاسیمیرو در دقیقه 78، قفل دروازه سویا را باز کرد تا از آن پس، کار رئالی ها راحت تر شود.

 

سویا در نیمه دوم یک موقعیت جدی گلزنی هم نداشت و رئال در دقیقه 93 با فرصت طلبی مودریچ به یک گل دیگر نیز دست یافت تا بهترین بازیکن دنیا در سال 2018 بازی خوب خود را تکمیل کند. این بدون شک بهترین نمایش لالیگایی رئال در فصل جاری و اولین بازی درخشان این تیم پس از پیروزی 3-0 برابر رم در لیگ قهرمانان بود. در شبی که مودریچ نیز بهترین بازی فصل خود را پس از ماه ها به نمایش گذاشت و تبدیل به همان مودریچ فصل قبل و جام جهانی روسیه شده بود.

رئال حالا با دو برد متوالی برابر بتیس و سویا به رتبه سوم رسید و موقتا فاصله با بارسا را به هفت کاهش داد.

دیدگاه‌ها