کد خبر : 1585201 | 30 دی 1397 ساعت 00:57 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

توقف خانگی اینتر مقابل ساسولو

اینتر در دیداری خانگی مقابل ساسولو با تساوی 0-0 متوقف شد و فرصت نزدیک شدن به رتبه دوم جدول را از دست داد.

توقف خانگی اینتر مقابل ساسولو

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان اسپالتی مقابل حریف سرسخت شان شب راحتی را پشت سر نگذاشتند و در نهایت به کسب یک امتیاز این دیدار رضایت دادند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و این ساسولو بود که در دقیقه 6، اولین موقعیت جدی را روی دروازه میزبان ایجاد کرد ولی ضربه براردی راهی به چهارچوب دروازه سمیر هاندانوویچ پیدا نکرد.

بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه بازیکنان ساسولو برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفتند و چند موقعیت خوب روی دروازه حریف به وجود آوردند. ابتدا در دقیقه 19، براردی بار دیگر دروازه اینتر را تهدید کرد که باز هاندانوویچ مانع از گلزنی او شد.

دو دقیقه بعد، نوبت بواتنگ بود که با یک ضربه فنی، دروازه میزبان را هدف قرار دهد اما باز هم هاندانوویچ با یک واکنش خوب، توپ را مهار کرد.

 

1374346

 

در ادامه بازی بار دیگر متعادل شد و در دقیقه 32، این بار نوبت اینتری ها بود که روی دروازه حریف خطرساز شوند ولی ضربه پولیتانو، روی ارسال خوب پریشیچ را کونسیلی دفع کرد.

چند دقیقه بعد، بار دیگر اینتر صاحب یک موقعیت خوب شد اما واکنش خوب کونسیلی، مانع از گلزنی ماتیاس وسینو شد و در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را ساسولو بهتر آغاز کرد و در دقیقه 49، بازیکنان این تیم می توانستند به گل برتری برسند اما بار دیگر هاندانوویچ مانع از گلزنی بواتنگ شد. در ادامه بازی متعادل تر شد اما در دقیقه 57، باز هم این ساسولو بود که صاحب موقعیت شد و برای چندمین بار، هاندانوویچ، ناجی دروازه تیمش شد.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 72، ایکاردی صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه او هم راهی به چهارچوب پیدا نکرد.

 

1374345

 

تلاش دو تیم برای زدن گل برتری در دقایق پایانی ادامه پیدا کرد و هر یک موقعیت خوبی برای زدن گل داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها