کد خبر : 1585208 | 30 دی 1397 ساعت 00:30 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

امری: آرسنال باید به توازن برسد

اونای امری، سرمربی آرسنال، پس از پیروزی 2-0 مقابل چلسی، تایید کرد که تفاوت زیادی بین عملکرد تیمش در خانه و خارج از خانه وجود دارد.

امری: آرسنال باید به توازن برسد

به گزارش "ورزش سه"، گل های نیمه اول الکساندر لاکازت و لورن کوشیلنی کافی بود تا توپچی ها در دربی لندن، شاگردان مائوریسیو ساری را شکست بدهند و امیدهای شان برای قرار گرفتن در جمع 4 تیم پایانی جدول در پایان فصل افزایش پیدا کند.

آرسنال بعد از شکست در هفته اول مقابل منچسترسیتی در امیریتس، دیگر در دیدارهای خانگی شکست نخورد، در حالی که در هفته های اخیر در خانه ساوتهمپتون و وستهام، نتیجه را واگذار کردند.

امری در پایان دیدار امشب به خبرنگاران گفت:" ما می خواستیم به خاطر هواداران مان به پیروزی برسیم و همچنین در دربی مقابل چلسی، یک لحظه ویژه را رقم بزنیم.

 

 

1374328

 

اختلاف در جدول 6 امتیاز بود و این پیروزی به ما کمک کرد تا خوش بین بمانیم. دشوار است که به این شکل ادامه بدهیم اما ما می توانیم خوشحال باشیم و بازی به بازی، به مسیرمان ادامه بدهیم.

ما نیاز داریم که در دیدارهای خانگی و خارج از خانه، به توازن برسیم زیرا در خانه خیلی قوی هستیم. ما به هواداران نشان دادیم که در اینجا چقدر قوی هستیم. اما در خارج از خانه، باید به توازن برسیم. تفاوت با دیدار قبلی کاملا مشخص است. می خواهم به همه بگویم که ما آماده پیدا کردن این توازن هستیم."

هکتور بیرین، مدافع راست آرسنال، در دقیقه 72 دیدار امشب، بدون اینکه با کسی برخورد کند، دچار آسیب دیدگی شد و از زمین بیرون رفت.

امری در مورد وضعیت او گفت:" باید تا فردا صبر کنیم. مصدومیت او از ناحیه زانوی راست است و احتمال اول این است که آسیب دیدگی جدی باشد اما فردا یا دوشنبه، پزشکان آن را تایید خواهند کرد. امیدوارم اینطور نباشد اما شرایط او مثبت نیست؛ این حدس اول ماست."

دیدگاه‌ها