کد خبر : 1585213 | 30 دی 1397 ساعت 08:55 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

لوسین فاوره: از عملکرد تیمم فوق‌العاده راضی‌ام

بعد از پیروزی 1-0 دورتموند مقابل لایپزیش در اولین بازی این تیم در نیم‌فصل دوم بوندس‌لیگا، لوسین فاوره، سرمربی دورتموند به ستایش از بازیکنانش پرداخت و گفت از آنها فوق‌العاده راضی است.

لوسین فاوره: از عملکرد تیمم فوق‌العاده راضی‌ام

به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند که نیم‌فصل اول بوندس‌لیگا را به عنوان صدرنشین به پایان رسانده بود و با حریف بزرگ و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش، بایرن مونیخ، فاصله‌ای شش امتیازی را حفظ کرده بود، در شروع نیم‌فصل دوم هم موفق شد با کسب پیروزی مقابل تیم چهارم جدولی لایپزیش، فاصله خود با دیگر تیمها را حفظ کند و به صدرنشینی مقتدرانه ادامه دهد.

 

بایرن مونیخ هم بازی اول نیم‌فصل را با پیروزی آغاز کرده بود و دورتموندی‌ها مصمم بودند با پیروزی در این بازی از کم شدن فاصله‌شان با بایرن جلوگیری کنند و به رقبای خود پیام دهند که قصد ندارد پا پس بکشند و صدرنشینی را به آنها واگذار کنند.

 

لوسین فاوره سرمربی دورتموند در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" ما فوق‌العاده راضی هستیم. بازی امروز، بازی سختی بود. نیمه اول خوب بود ولی نیمه دوم هر دو تیم ضدحمله‌های زیادی روی دروازه هم سازمان دادند که بازی را واقعا سخت کرده بود".

 

فاوره در ادامه گفت:" ما می‌توانستیم بازی را 2-0 کنیم چون در شروع نیمه دوم دو فرصت فوق‌العاده داشتیم. ولی رویهم‌رفته تیم من عملکرد بی‌نظیری داشت. بازی کردن در زمین لایپزیش راحت نیست. این اولین بار در فصل جاری است که لایپزیش یکی از بازی‌های خانگی‌اش را می‌بازد".

 

دیدگاه‌ها