کد خبر : 1585247 | 30 دی 1397 ساعت 11:09 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

برای مقابله با شیوتانی و دوستانش آماده ایم

غالب: کامپیوتر ژاپنی را از کار می اندازیم

بازی دو تیم عربستان و ژاپن یکی از جذاب ترین و حساس ترین بازی های مرحله یک هشتم جام ملت ها است و کمتر کسی می تواند حدس بزند که برنده این مسابقه کیست.

غالب: کامپیوتر ژاپنی را از کار می اندازیم

به گزارش" ورزش سه" فردا دوشنبه دو تیم ملی عربستان و ژاپن حساس ترین و مهمترین بازی مرحله یک هشتم نهایی را برگزار می کنند ، مسابقه ای که می توانست در مراحل بالاتر جام نیز رخ دهد اما سرنوشت این دو مدعی قهرمانی را در برابر هم قرار داده است. ابراهیم غالب هافبک تیم ملی عربستان و باشگاه النصر این کشور درباره بازی گفت:« ما تمام تلاشمان را می کنیم که کامپیوتر ژاپنی را از کار بیاندازیم.»


هافبک تیم ملی عربستان در ادامه با تمجید از بازیکن ژاپنی باشگاه العین امارات گفت:« به نظر من تسوکاسا شیوتانی هافبک و مدافع تیم  ملی ژاپن مهره کلیدی این تیم است. من به شخصه خیلی از بازی شیوتانی خوشم می آید اما ما این بازیکن و تیم ملی ژاپن را می شناسیم.»


او افزود:« این بازیکن برای دومین بار است که در آسیا بازی می کند. ما ژاپن را به خوبی می شناسیم و آنالیز دقیقی که از این تیم داشتیم به ما این امکان را می دهد که راحت تر بازی کنیم.»


غالب با اشاره مجدد به شیوتانی گفت:« درباره شیوتانی هم می دانیم که او یک مدافع گلزن است و توانایی بازی در نقاط مختلف زمین را دارد. او مهره کلیدی ژاپن و قبل از این همین نقش را در العین هم بازی کرده است. ما بازی های خوب او را در لیگ امارات و باشگاه های جهان دیده ایم و خودمان برای مقابله با شیوتانی و دوستانی آماده کرده ایم.»


هافبک عربستانی در ادامه گفت:« ما می خواهیم ثابت کنیم که تیمی قدرتمند هستیم که توانایی شکست هر حریفی را با کمک هوادارانمان داریم. هدف ما تنها خوشحال کردن هوادارانمان است که این مهم فقط و فقط با قهرمانی به دست می آید.

دیدگاه‌ها