کد خبر : 1585262 | 30 دی 1397 ساعت 11:41 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

دلفی: به خاطر اشتباهات خودمان به تاجیکستان باختیم

تیم ملی امید پیش از بازی با کویت که با برتری 5 -0 ایران همراه بود در تورنمنت چهارجانبه دوحه در برابر تاجیکستان با نتیجه دو بر یک شکست خورد و شاید همین شکست بهانه ای شود که امیدها از دست یابی به جام قهرمانی این بازی ها باز بمانند.

دلفی: به خاطر اشتباهات خودمان به تاجیکستان باختیم

به گزارش "ورزش سه"، یونس دلفی در این خصوص به سایت فدراسیون فوتبال گفته است: ما در بازی با تاجیکستان ارایه گر بازی خوبی بودیم اما یک سری اشتباهاتی داشتیم و به واقع به اشتباهات خودمان باختیم نه حریف. اما خوشبختانه این اشتباهات خیلی زود برطرف شد و در بازی با کویت فوتبال بدون اشتباهی را به نمایش گذاشتیم و با یک نتیجه خوب میدان را ترک کردیم. از نتیجه ای که در بازی با تاجیکستان رقم خورد درس گرفته ایم و به یاد داشته باشیم فوتبال بازی اشتباهات است. جای خوشحالی است که در بازی با کویت قدرتمندانه فوتبال کردیم و خیلی زود هم به گل رسیدیم.

 

دلفی در خصوص بازی با قطر و شانس قهرمانی ایران گفت: قطر میزبان این بازی ها و یکی از تیم های خوب آسیا به شمار می رود و ما بازی سختی در برابر قطر پیش رو داریم. هدف ما این است که با شکست این تیم شانس خود را برای قهرمانی در تورنمنت حفظ کنیم چرا که یک درصد احتمال دارد کویت در مصاف با تاجیکستان پیروز شود.

 

گفتنی است در تورنمنت چهارجانبه دوحه تاجیکستان با 6 امتیاز اول است. تیم های ایران و قطر با 3 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند و تیم کویت هم بدون امتیاز تیم چهارم جدول به شمار می رود. در روز پایانی بازی ها که اول بهمن برگزار می شود تیم ایران با قطر مسابقه می دهد و تیم های تاجیکستان و کویت هم با هم رویارو می شوند.

 

دیدگاه‌ها