کد خبر : 1585264 | 30 دی 1397 ساعت 11:44 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

آژیر قرمز برای دو ستاره ایرانی لیگ ستارگان

موندو دیپورتیوو؛ ستاره اسپانیایی در مسیر الاهلی قطر

در شرایطی که سهمیه بازیکنان خارجی الاهلی در لیگ ستارگان با حضور دو ایرانی کامل است سایت معتبر اسپانیایی از پیوستن یکی از ستاره های سرشناس این کشور به باشگاه قطری خبر داد.

موندو دیپورتیوو؛ ستاره اسپانیایی در مسیر الاهلی قطر

به گزارش "ورزش سه"، الاهلی قطر بعد از قطع همکاری با میلان ماچالا اهل چک و سپردن سکان هدایت خود به یک مربی اسپانیایی حالا در آستانه توافق با یکی از سرشناس ترین ستاره های این کشور است، اتفاقی که می تواند زنگ خطر را برای چهار خارجی حال حاضر تیم از جمله امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده به صدا در بیاورد.


موندودیپورتیوو لحظاتی پیش با انتشار خبری پیرامون این که ویکتور واسکوئز مهاجم سال های گذشته باشگاه های تنه ریف، سلتاویگو و بتیس که تا چند روز پیش در لیگ کانادا با پیراهن اف سی تورنتو به میدان می رفت با فسخ قراردادش در مسیر لیگ ستارگان و باشگاه الاهلی قرار دارد از اضافه شدن این بازیکن به سبزپوشان دوحه خبر داد.

 

1374409


با این توافق به نظر می رسد سران الاهلی به درخواست سرمربی خود به زودی با یکی از چهار خارجی خود قطع همکاری خواهند کرد. امید ابراهیمی و خانزاده از ایران به همراه نایجل هلندی و محسن متولی مصری خارجی های حال حاضر الاهلی هستند که اضافه شدن ویکتور واسکوئز اسپانیایی به منزله جدایی قطعی یکی از این چهار خارجی خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها