کد خبر : 1585266 | 30 دی 1397 ساعت 11:13 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی هادرسفیلدتاون - منچسترسیتی

هادرسفیلدتاون امروز در ورزشگاه جان اسمیت میزبان منچسترسیتی خواهد بود.

پیش بازی هادرسفیلدتاون - منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، سیتی با یک بازی کمتر نسبت به لیورپول، در فاصله هفت امتیازی این تیم قرار گرفته و به دنبال کسب پیروزی در دیدار امروز و رساندن اختلاف به 4 امتیاز است. سیتی تا به اینجا فصل 53 امتیاز کسب کرده و عملکرد بسیار خوبی داشته است. شاگردان گواردیولا تنها 3 شکست تجربه کرده اند که دو شکست آن در 5 بازی اخیرشان رخ داده است. با این حال، سیتی در سه بازی اخیرش موفق به کسب پیروزی شده و با روند رو به رشدی که در پیش گرفته، به دنبال رقابت با لیورپول خواهد بود.

 

 

1371249

 

 

در آن سو، هادرسفیلدتاون در رده بیستم جدول قرار دارد و تنها 11 امتیاز به دست اورده است. آنها تا به اینجا فصل دو بار موفق به شکست حریفان شده اند و 15 شکست و 5 تساوی نتیجه تلاششان بوده است. در حقیقت، در 6 تقابل اخیرشان، 5 شکست و 1 تساوی به دست آورده اند.

 

با این حال، هادرسفیلد همواره رقیب دشواری برای سیتی به حساب می‌آید. در 6 تقابل اخیر دو تیم، هر چند که هادرسفیلد موفق به کسب پیروزی نشده ولی سه بار سیتی را با نتیجه مساوی متوقف کرده و 3 بار نیز منچسترسیتی موفق به کسب پیروزی شده است. کلودیو براوو، الیکویم مانگالا و بنجامین مندی به علت مصدومیت در این بازی غایب هستند و حضور ونسان کمپانی هنوز مشخص نیست. در آن سو، عبدالحمید سبیری، آرون موی و دنی ویلیامز غایب خواهند بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1374412

دیدگاه‌ها