کد خبر : 1585267 | 30 دی 1397 ساعت 11:57 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

احمد خلیل:

هردیدار در مرحله حذفی یک فینال است

احمد خلیل مهاجم کهنه کار تیم ملی امارات با اشاره به عدم فشار روی قرقیزستانی ها اعتقاد دارد اماراتی ها می توانند بارسیدن به قهرمانی به نوعی عدم راه یابیشان را به جام جهانی روسیه جبران کنند.

هردیدار در مرحله حذفی یک فینال است

 به گزارش "ورزش سه"، احمد خلیل ستاره تیم ملی امارات در خصوص بازی این تیم مقابل  تیم ملی قرقیزستان وشرایط حاکم بر اردوی  امارات گفت:«  من معتقدم این دیدار بر خلاف  تصور اکثر مردم می تواند از جهاتی برای ما  از مصاف با کره جنوبی و حتی ژاپن نیز سخت ترباشد. زیرا قرقیزستان درشراطی  پا به این مرحله می گذارد که در اولین حضورشان در جام ملت های آسیا  موفق شده اند  به دور بعدی راه  پیدا کند و از همین رو برخلاف تیم ملی امارات که میزبان این مسابقات است قرقیز ها  مقابل ما هیچ فشاری را احساس نمی کنند.  »


 وی در ادامه افزود:« این را هم اضافه کنم  علی رغم مسئله ای که عنوان کردم آنها از بازیکنان  خوب و با کیفیتی هم در ترکیبشان برخوردار هستند.»


احمد خلیل مرد سال آسیا در  سال 2015 همچنین گفت:« ما ضمن آن که برای همه تیم ها احترام ویژه ای قائل هستیم  ولی فکر می کنم  هر  بازی در مرحله حذفی  به اندازه یک دیدار فینال برای ما  اهمیت دارد  زیر در صورت متحمل شدن شکست   از دور مسابقات کنار گذاشته می شویم.


من امیدوارم بتوانیم در این جام با کسب عنوان قهرمانی برای برای اولین باردر تاریخ فوتبال امارات به  نوعی عدم راه یابی به جام جهانی روسیه را جبران نماییم چرا که  میزبان این دوره از رقابت ها هستیم و می توانیم با حمایت مردم امارات به این افتخاردست پیدا کنیم.»


احمد خلیل در خصوص شرایط خودش نیز خاطر نشان کرد:« من  کاملا شرایط بازی را به دست آورده ام و این دیگر به نظر سرمربی تیم ملی آلبرتو زاکه رونی بستگی دارد. او هر وقت ازمن بخواهد استفاده کند  مثل یک سرباز جنگی در خدمت تیم ملی هستم. ضمن اینکه قبل ازاین که من بخواهم به این مسئله فکر کنم برایم مهم تر پیروزی تیم ملی امارات  و حمایت از  اعضای تیم است.»

دیدگاه‌ها