کد خبر : 1585282 | 30 دی 1397 ساعت 12:44 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

با درخواست 20 میلیون یورویی باشگاه ایتالیایی

رقیب استقلال قید مهاجم آرژانتینی را زد

رقیب استقلال با وجود توافق کامل با ستاره آرژانتینی در نهایت به خاطر خواسته نجومی باشگاه ایتالیایی قید این خرید پر سرو صدا را زد.

رقیب استقلال قید مهاجم آرژانتینی را زد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الهلال از دو ماه پیش به این طرف و با مصدومیت شدید عمرعبدالرحمان پلان جدیدی برای بازار زمستانی طراحی کرد تا جانشین مناسبی برای ستاره گران قیمت اماراتی در اختیار بگیرد. گزینه اول قهرمان عربستان کسی نبود جز آلخاندرو گومز مهاجم 30 ساله آرژانتینی که در عضویت باشگاه آتالانتا در سری A ایتالیا بود.


در شرایطی که گومز در تمامی مفاد قرارداد شخصی با باشگاه عربستانی به توافق رسیده بود و برای انجام آزمایشات پزشکی سفری به شهر دبی داشت دیروز باشگاه الهلال رسما اعلام کرد نمی تواند خواسته 20 میلیون یورویی باشگاه آتالانتا ایتالیا برای دریافت رضایتنامه این بازیکن را پرداخت کند به همین خاطر رسما قید گومز را زده است.


به نوشته اسپورت 24 عربستان سران الهلال از دیروز به سراغ گزینه های دیگری برای پرکردن جای خالی عمرعبدالرحمان رفتند که جدی ترین نام سباستین جووینکو ایتالیایی است. این بازیکن که سابقه پوشیدن پیراهن پارما و یوونتوس را در کارنامه دارد یکی دو سالی هست در لیگ کانادا برای اف سی تورنتو به میدان می رود و چند ماه قبل از پیشنهاد حضور در لیگ عربستان استقبال کرده بود.

 

دیدگاه‌ها