کد خبر : 1585291 | 30 دی 1397 ساعت 12:32 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

اسپالتی: در زمان مالکیت توپ کیفیت بالایی نداشتیم

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینترمیلان پس از تساوی 0-0 تیمش مقابل ساسولو، مدعی شد که تیمش در زمان مالکیت توپ نتوانست از موقعیت‌هایش استفاده کند.

اسپالتی: در زمان مالکیت توپ کیفیت بالایی نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته به مصاف ساسولو رفت و با نتیجه 0-0 مقابل حریف متوقف شد.  ساسولو همواره اینتر را دچار دردسر کرده بود و در 6 بازی پیش از این دیدار، 5 پیروزی مقابل نراتزوری به دست آورده بود. شب گذشته نیز هندانوویچ با 5 سیو تاثیرگذار مانع گل خوردن تیمش شد. پس از بازی، اسپالتی مدعی شد که شاگردانش از مالکیت توپ خود به خوبی استفاده نبردند.

 

 

1374454

 

 

او گفت:" شب سختی بود زیرا ساسولو بازی خیلی خوبی انجام داد. ما نتوانستیم بازی را کنترل کنیم. با اینکه توپ ها را از حریف خوب پس می‌گرفتیم ولی خیلی سریع آن را از دست می‌دادیم و نمی‌توانستیم به خوبی از موقعیت‌ها استفاده کنیم. باید بهتر از اینها کار می‌کردیم و نمایش بهتری می‌داشتیم. با توپ کیفیت خوبی از خود به اجرا نگذاشتیم و مقابل تیمی مثل ساسولو که دوندگی بالایی دارد، باید از توپ ها بهتر استفاده کرد. دفاع آنها کاملا جلوی کار ما را گرفته بود و مشکلات زیادی برایمان ایجاد کرد. در نهایت، ریسک شکست در این بازی نیز وجود داشت."

 

دیدگاه‌ها