کد خبر : 1585326 | 30 دی 1397 ساعت 14:42 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش مجدد دو ستاره بارسا برای پنج کارته شدن

ایوان راکیتیچ و جوردی آلبا، دو ستاره بارسلونا در حال حاضر 4 کارته هستند و با توجه به تقویم دشوار پیش روی بارسا در هفته های آتی، به دنبال 5 کارته شدن خواهند بود.

تلاش مجدد دو ستاره بارسا برای پنج کارته شدن

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، بارسا امشب در نوکمپ میزبان لگانس خواهد بود و سپس در کوپا دل ری باید به مصاف سویا برود. تقویم پیش روی بارسا در هفته های پیش رو سنگین و دشوار است.

بارسا پس از بازی با لگانس، جدای از کوپا دل ری، در لالیگا باید به مصاف جیرونا، والنسیا، بیلبائو، وایادولید، سویا و رئال مادرید برود. بازی برابر جیرونا، سویا، رئال و بیلبائو بازی های خارج از خانه هستند و طبعا بارسا با تمام قوا در این بازی های حاضر خواهد شد. به خصوص بازی در سن مامس، سانچس پیسخوان و برنابئو برای بارسا حیاتی خواهند بود.

 

 

1356266

 

 

در حال حاضر آلبا و راکیتیچ تنها 4 کارته های بارسلونا هستند و در خطر 5 کارته شدن و محرومیت از یک بازی قرار دارند. آلبا در بازی قبل برابر ایبار تلاش زیادی برای گرفتن کارت زرد و محرومیت از بازی با لگانس کرد اما توفیقی در این زمینه نداشت و قطعا امشب مقابل لگانس تلاش دوباره برای این کار خواهد کرد تا از بازی تقریبا ساده مقابل جیرونا محروم شود.

 

در سوی دیگر راکیتیچ نیز اگر در میدان باشد، روشی مشابه آلبا را پیاده خواهد کرد و اگر طبق گزارشات، امشب استراحت کند، در بازی با بیلبائو برای 5 کارته شدن تلاش می کند تا در بازی با وایادولید غایب باشد.

 

5 کارته شدن آلبا و راکیتیچ می تواند تضمینی باشد برای اینکه هر دو در دور برگشت با خیال آسوده از محرومیت به میدان بروند و با توجه به بازی های دشوار پیش روی بارسا در حساس ترین مقطع فصل، خیال والورده از بابت در اختیار داشتن دو ستاره اصلی خود راحت می شود.

 

 

 

دیدگاه‌ها